טוקוטו בסגל למכבי ראשל"צ בחמישי, הפועל ת"א תצא מהמשבר?

ג'יי פי טוקוטו | דני מרון

פורוורד האדומים, שנפגע בקרסול נגד ב"ש, ישחק נגד הכתומים. דיבלר חזר מפציעה, זאנה ימשיך להיעדר כשהקבוצה של קסטריטיס תנסה לקטוע רצף של שלושה הפסדים. סגנית האלופה תקווה להתאושש מהפסד להפועל חיפה

(גודל טקסט)

שבוע עמוס במשחקים בליגת העל בכדורסל יגיע לסיומו מחר (חמישי) עם המפגש בין הפועל תל אביב למכבי ראשון לציון, שתקיימנה משחק השלמה מהמחזור השלישי. סגנית האלופה ניצחה בשלושת משחקי הליגה בין הקבוצות, זאת לאחר שהאדומים יצאו עם ידם על העליונה בכל חמשת המשחקים שלפני כן בעונה הסדירה. המפגש האחרון בדרייב אין הוכרע על הבאזר, 74:77 לכתומים בזכות שלשה של אדם אריאל, שסגרה קאמבק מפיגור 16 ברבע הרביעי וריצת 4:23 בדקות הסיום.

הפועל תל אביב, כמעט כהרגלה אפשר לומר, נקלעה למשבר כבר בשלב מוקדם של העונה. קבוצתו של יאניס קסטריטיס מגיעה לאחר שלושה הפסדים רצופים, האחרון שבהם 88:75 להפועל באר שבע בחוץ. טאליב זאנה, שלא נרשם לאותו משחק בעקבות דלקת במרפק, ימשיך להיעדר גם מחר, בעוד ג'יי פי טוקוטו שנפגע בקרסול במהלך הביקור בבירת הנגב והיה בספק להתמודדות, נרשם בסגל למרות שאינו כשיר ב-100%. בנוסף, ג'ון דיבלר התאושש מפציעה במפשעה ויחזור גם הוא, בתקווה להוכיח לצוות המקצועי שהוא ראוי להזדמנות נוספת בקבוצה. בר טימור אמנם מספק את הסחורה בינתיים ומוביל את קלעי הקבוצה בפרט ואת כל הישראלים בליגה בכלל, אך הבעיה של הפועלים היא מתחת לסלים בהיעדרו של זאנה, כך שמחר מצפה להם אתגר קשה בעצירת דריל מונרו ואקיל מיצ'ל.

מכבי ראשון לציון נחלה בעצמה הפסד כואב השבוע, 85:84 דרמטי נגד הפועל חיפה שמחקה פיגור דו ספרתי ברבע האחרון. בשל כך הכתומים ירדו שוב למאזן שלילי, כך שהפסד נוסף מחר יגביר את מד הלחץ במועדון מעיר היין. דריל מונרו מונרו הפסיד להפועל תל אביב רק פעם אחת מאז שהחל לשחק בישראל, ואחד ממשחקי השיא שלו בליגה המקומית היה בניצחון עליה בעונת 2015/16, עם 27 נקודות, 11 ריבאונדים ומדד 39, במשחק נוסף בו מכבי ראשון לציון חזרה מפיגור דו ספרתי ברבע האחרון בהיכל קבוצת שלמה.

מונרו, מיצ'ל וגוט. יתאוששו מההפסד בחיפה? | אלן שיבר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי