השוותה שיא היסטורי: 69:105 להפועל חולון על מכבי חיפה

כריס ג'ונסון, פרדריק בורדיון | דני מרון

החבורה של דדאס צלפה 21 שלשות נגד הירוקים, שווה לשיא הקליעות מהטווח בליגת העל, והמשיכה את המומנטום שצברה מהניצחון נגד מכבי ת"א. ג'ונסון כיכב עם 22 נק', בורדיון הוסיף 17 משלו

(גודל טקסט)

המחזור השביעי בליגת העל בכדורסל ננעל הערב (רביעי) עם ניצחון 69:105 אדיר של הפועל חולון נגד מכבי חיפה, בו הסגולים השוו שיא שלשות היסטורי. כריס ג'ונסון סיים כמצטיין עם 22 נקודות, פרדריק בורדיון מיד אחריו עם 17 משלו.

הפועל חולון – מכבי חיפה 69:105

הבליץ של חולון התחיל כבר מהג'אמפ-בול הראשון. בהובלתם של כריס ג'ונסון ומקסים דה זאו בדקות הראשונות, הסגולים ירו ללא הפסקה מקשת השלוש וקבעו יתרון דו ספרתי בתוך חמש דקות של משחק. השחקנים של דדאס המשיכו ללהוט מטווח שלוש הנקודות, הוסיפו שתי שלשות נוספות וירדו מהרבע הראשון ב-9:28 חד צדדי. ברבע השני חולון נהנתה מדקות טובות של אייזאה מיילס ועודד ברנדוויין, אשר קירבו את קבוצתם להפרש של 30 נקודות. חולון ירדה להפס'ה ביתרון 32:54 כאשר היא רשמה לא פחות מ-11 שלשות בחצי הראשון.

המחצית השנייה הייתה גארבג'-טיים מתמשך, בו השחקנים של חולון בעיקר שיפרו מאזנים. במהלך הרבע הרביעי פרדריק בורדיון צלף שלשה נוספת עבור חולון, ה-21 שלה במשחק, מה שהשווה גם שיא היסטורי בליגת העל. אחרי הניצחון על מכבי ת"א במחזור הקודם, הקבוצה של סטפנוס דדאס השיגה ניצחון רביעי בכל המסגרות. מנגד, מכבי חיפה ספרה הפסד שלישי העונה ותקווה לניצחון נגד הפועל אילת במשחק הקרוב.

חגיגה של הפועל חולון נגד מכבי חיפה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי