הפסד רביעי ברצף: הפועל ת"א נכנעה 91:85 למכבי ראשל"צ

יאניס קאסטריטיס | דני מרון

חניכיו של יאניס קאסטריטיס פתחו את המשחק בצורה טובה אך נעלמו ברבע השלישי ואיפשרו לקבוצה מעיר היין לרשום ניצחון שלישי העונה בליגה. דריל מונרו ואקיל מיצ'ל הצטיינו עם דאבל-דאבל כ"א, ים מדר קלע 18 מנגד

(גודל טקסט)

שבוע עמוס של משחקים בליגת העל בכדורסל הגיע הערב (חמישי) לסיומו באולם הדרייב אין, שם מכבי ראשון לציון גברה 85:91 על הפועל תל אביב, בתום משחק שהיה צמוד, אך רבע שלישי גדול של הכתומים סגר את הסיפור.

למעשה, האדומים סופרים כבר הפסד רביעי ברציפות וינסה להתאושש ביום ראשון על חשבון היריבה מהתחתית עירוני נהריה. האורחת מראשל"צ נהנתה מיום גדול של דריל מונרו (20 נקודות ו-14 ריבאונדים) ואקיל מיצ'ל (21 נקודות ו-10 ריבאונדים) הצטיינו עם דאבל-דאבל כל אחד, ובכך התגברה על ההפסד הקשה להפועל חיפה ותנסה לחבר ניצחון שני ברציפות ביום שני מול נס ציונה.

הפועל ת"א פתחה את המשחק בצורה מעולה וריצת 0:11 ברבע הראשון כבר הציבה אותם במרחק עשר נקודות מהיריבה, אך זו הגיבה עם ריצת 0:10 משלה ברבע השני וירדה למחצית ביתרון 41:44. נראה שרק הקבוצה של גיא גודס חזרה מההפסקה, והחלה לדרוס את חניכיו של יאניס קאסטריטיס שנעלמו מהפרקט ואיפשרו לאורחים לרוץ בדרך ל-18 הפרש כבר באמצע הרבע.

אקיל מיצ'ל, גולן גוט | אלן שיבר

שני פסקי זמן של הקבוצה הביתית לא עזרו לעצור את המפולת והרבע הסתיים בתוצאה 53:69 לאורחים. למרות השתפרות קלה ביכולת של האדומים שהורידה את ההפרש ל-9 בלבד, הפועל לא הצליחה להוות תחרות והמשחק הסתיים בתוצאה 85:91. מלבד מיצ'ל ומונרו, אייזיה טיילור תרם 24 נקודות במשחק. מנגד, ים מדר קלע 18 נקודות עבור הפועל תל אביב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי