ירושלים נותרה מושלמת עם 86:96 על הרצליה, 86:89 לחולון על ב"ש

סולימאן בריימו | דני מרון

חניכיו של קטש ספרו ניצחון שישי בליגה, בעוד קבוצתו שרון דרוקר אחרונה עם ההפסד השביעי. סולימאן בריירו קלע 25. הקבוצה של קטש הנחילה לאדומים את הפסדה הביתי הראשון עם 86:89 וספרה ניצחון חמישי ברציפות

(גודל טקסט)

המחזור השמיני בליגת העל בכדורסל נפתח היום (שבת) עם ניצחונה של הפועל ירושלים 86:96 על בני הרצליה. החבורה של עודד קטש נותרה מושלמת עם ניצחונה השישי בליגה ואילו זו של שרון דרוקר ספרה את הפסדה השביעי משבעה משחקים. מוקדם יותר, הפועל חולון ניצחה 86:89 את הפועל באר שבע באולם הקונכיה.

הפועל ירושלים – בני הרצליה 86:96

מפגש הקצוות הגדול בין הקבוצה שלא הפסידה לזו שלא ניצחה לא הוליד בשורה חדשה אחרי שהקבוצה מהבירה לא התקשתה לרשום את ניצחונה השישי העונה, ואת ההפסד השביעי של הרצליה. סולימאן בריימו הצטיין עם 25 נקודות ושמונה ריבאונדים, קוטי קלארק קלע 21 מנגד.

הקבוצה של עודד קטש הגיעה אחרי ההפסד להפועל באר שבע בליגה הבלקנית שקטע לה רצף של שישה נצחונות רצופים בכל המסגרות. האדומים ייתארחו אצל אותה באר שבע ביום שלישי ויקוו לנקום בדרומיים ולהשאיר את מאזנם מושלם.

כריס קרמר מול קנדל אנתוני | דני מרון

חניכיו של שרון דרוקר המשיכו עם היכולת המאכזבת בליגה וכאמור נותרו במקום האחרון בטבלה ללא ניצחון. הקבוצה תזכה לפגרה של יותר משבוע ומשחקה הבא יהיה ב-21 בדצמבר בגביע נגד נס ציונה, שלושה ימים אחר כך תחפש את ניצחון הליגה הראשון כשתארח את מכבי חיפה.

בני הרצליה הצליחו להישאר במשחק לרוב אורך הרבע הראשון אך שתי שלשות של ג'ייקובן בראון הורידו את המוליכה ביתרון 22:32 בסיום הרבע. ברבע השני היתרון צמח כבר לדו ספרתי והרצליה המיואשת החלה לרדוף אחרי האדומים ללא כל הועיל וירדה למחצית בפיגור 54:40.

המחצית השנייה כמו התנהלה לפרוטוקול בלבד כשההפרש כבר הגיע למחוזות ה-30, ולמרות התעוררות של בני הרצליה בדקות הסיום שצמצמה את ההפרש, תוצאת הסיום נקבעה על 86:96.

ג'ייקובן בראון, ניצן חנוכי | דני מרון

הפועל באר שבע – הפועל חולון 89:86

חולון רשמה את ניצחונה החמישי ברצף בכל המסגרות אחרי שגברה על מכבי חיפה ומכבי תל אביב בשבוע האחרון. סטפאנוס דדאס נהנה מיום גדול של כריס ג'ונסון שקלע 27 נקודות והוריד שמונה ריבאונדים. הצהובים סגולים ייצאו לבלארוס לקראת המפגש החשוב מול צומקי מינסק ביום שלישי בליגת האלופות.

מנגד, הדרומיים קטעו רצף של שלושה ניצחונות בכל המסגרות ונכנעו לראשונה העונה בביתם בליגה. יום ענק של אריק גריפין עם 32 נקודות ו-12 ריבאונדים לא הספיק לחניכיו של רמי הדר שיארחו ביום שלישי את מוליכת הטבלה הפועל ירושלים למשחק קשה ויקוו להנחיל להם הפסד ראשון העונה.

רמי הדר
רמי הדר | דני מרון

המארחת פתחה חזק עם ריצת 0:7 אך מהר מאוד האורחים קלעו שמונה נקודת משלהם, לקחו את היתרון וירדו למחצית ביתרון 38:46. הקבוצה של דדאס עלתה כבר ליתרון 16 נקודות במהלך הרבע השלישי, אך חניכיו של רמי הדר רצו 3:18 וצמצמו ל-62:67 לקראת הרבע האחרון. הסגולים אפשרו לאדומים להתקרב בעשר הדקות האחרונות וההפרש צומצם לנקודה בלבד 16 שניות לסיום, אך לבסוף ניצחו 86:89.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי