חג לפועלים: הפועל ת"א קטעה את רצף ההפסדים עם 71:94 על נהריה

רג'י אפשואו | לילך וייס

הקבוצה של קאסטריטיס התפוצצה על חניכיו של דני פרנקו אחרי ארבעה הפסדים רצופים. רג'י אפשואו התפוצץ עם 30 נקודות (שיא קריירה בישראל), גייב יורק (20 נק') וים מדר (18 נק') להטו

(גודל טקסט)

במחזור הקודם, עירוני נהריה רשמה ניצחון בכורה ושברה את השיא העונתי בשלשות אחרי חמישה הפסדים רצופים, כשגברה 102:110 על מכבי חיפה בהארכה. מנגד, הפועל ת"א הפסידה בפעם הרביעית ברציפות, 91:85 למכבי ראשל"צ, והקבוצה מעיר היין הייתה עדיפה בכל פרמטר. ים מדר אמנם קלע 18 נק', אך גם זה לא עזר לאדומים להתרומם. במאזן בין הקבוצות, נהריה ניצחה בארבעה מחמשת המפגשים האחרונים.

דני פרנקו עלה בחמישייה עם ומיניק ווטרס, קיילין לוקאס, ג'רון בלוסומגיים, מייקל יאנג וג'ו אלכסנדר, קאסטריטיס עלה עם ים מדר, גייב יורק, רג'י אפשואו, ג'יי.פי טוקוטו ודניאל קופרברג. הפתיחה הייתה בשליטת הסגולים, שעלו ליתרון 2:10 כבר אחרי שתי דקות וחצי. היווני לקח טיים אאוט, נתן לאפשואו את הכדור ושינה את המגמה. רבע ראשון נהדר של השחקן (13 נקודות) הוביל את האדומים ליתרון 24:28 בסיום הרבע. הפועל המשיכו במומנטום גם ברבע השני, אך החבר'ה מנהריה לא נתנו להם לברוח לפני המחצית, ולמרות דקות מצוינות של אפשואו, ההימור של פרנקו על ווטרס, שרשם לחובתו כמה עבירות מוקדמות, השתלם והסגולים ירדו למחצית בפיגור 43:41 בלבד.

ים מדר. אווירת חג בנהריה | לילך וייס

במחצית השנייה האדומים התפוצצו. הקבוצה של קאסטריטיס עלתה לפרקט כמו מלוע של תותח, ולמרות הגנה חזקה של הנהריינים, ההתקפה החלשה העניקה לאדומים הזדמנות, וגייב יורק הלוהט לקח אותה בשני ידיים עם ריצת 0:9, אפשואו המשיך עם הכושר הנפלא, והפועל תל אביב דהרה כל הדרך ליתרון 53:69 בסיום הרבע השלישי. הרבע הרביעי היה לפרוטוקול בלבד, ואפשואו פשוט התעלל בהנגת הסגולים כל הדרך לשיא קריירה מדהים בישראל של 30 נקודות. שחקני המפתח של האדומים הרוויחו את דקות המנוחה שלהם בסיום ביושר, והפועל תל אביב קטעה את רצף ההפסדים עם 71:94 חשוב על עירוני נהריה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי