ליובין: "גלבוע ידועה כמקום שמאפשר לשחקנים לשקם את הקריירה"

ליאור ליובין | אודי ציטיאט

מאמן גלבוע/גליל התייחס להשתלבות המוצלחת של אייזיאה קאזינס, שאכזב בירושלים אשתקד. וגם: המפתחות להצלחה של קבוצתו ופערי הרמות בליגה

(גודל טקסט)

הפועל גלבוע/גליל פתחה את העונה בצורה מעולה. הקבוצה ניצחה שישה משבעת משחקיה בליגת העל וממוקמת במקום השני בטבלה מאחוריי הפועל ירושלים המושלמת ולפני האלופה מכבי תל אביב. אחד האחראיים לכך, מאמן הקבוצה ליאור ליובין, התראיין ל-103FM ודיבר על הגורמים לפתיחת העונה הטובה ועל איך שהליגה התפתחה במחזורים הראשונים של העונה.

האזינו לראיון המלא

המאמן פתח את דבריו עם סיכום התקופה האחרונה: "פגרת הנבחרת הוציאה אותנו למנוחה אחרי חודש ימים ששיחקנו עשרה משחקים בחודש, ובחודש הקרוב נשחק רק שלושה וזה מעבר חד וקשה. למרות זאת, זו הזדמנות ליישר את השורות, להתאושש ולהתכונן יותר טוב למשחקים הבאים. אנחנו עובדים קשה בשביל הניצחונות, שמרנו על רוב הסגל מהשנה שעברה והשחקנים מרגישים בנוח יותר בשנה השנייה, יצרנו עוגן שעוזר לנו ברמת הכימיה להתחיל את השנה בצורה טובה".

ליובין הוסיף והסביר על העובדה שגלבוע/גליל משתפת הכי הרבה ישראלים בליגה: "אני חושב שזה קשור לחיבור בין השחקנים. אנחנו לא נכנסים לנושא של הפספורטים, אלא לזה של הכימיה".

אחר כך, התייחס לפערי הרמות שנוצרו בליגה: "השנה הזו היא טיפה שונה, כל קבוצה עברה קיץ אחר מהרגיל. יש המון מאמנים מצוינים ושחקנים עם המון ניסיון. אני יכול להגיד שלפני שבוע שיחקנו נגד הרצליה, קבוצה עם מאזן לא טוב שהפסידה הרבה משחקים בשנייה האחרונה. לפעמים זו בעיה של מצב מנטלי של קבוצות שמשחקות הרבה פעמים פעמיים בשבוע. אני האחרון שיבקר קבוצות אחרות בגלל שאני יודע כמה אנחנו עובדים קשה. עוד מוקדם מדי לשפוט קבוצות שלא התחברו כי יש המון כישרון בליגה והשינויים עוד יגיעו".

ליאור ליובין | אודי ציטיאט

בהמשך נשאל על אייזיאה קאזינס, שנחתך מהפועל ירושלים בתחילת העונה שעברה, אך נראה מצוין בגלבוע/גליל: "זה שחקן שבאופן אישי אנחנו מכירים, הוא היה הרבה זמן בחוץ וכבר בקיץ הקודם התעניינו בו אך לא יכולנו להביא אותו לאור המחיר הגבוה. זו הזדמנות טובה גם לגלבוע וגם לשחקן עצמו שנפצע לפני הקורונה, גלבוע ידועה כמקום שמאפשר לשחקנים לשקם את הקריירה. הוא באמת שחקן איכותי והוא עוזר לנו המון".

לסיום, דיבר על היעדר הקהל מהמגרשים: "מאוד קשה ומתסכל בלי הקהל. זו חוויה שונה כמו כל החוויות מהתקופה האחרונה. אבל אפשר להתנחם בכך שזה ככה בכל העולם. לפעמים אני רואה משחקים משנה שעברה עם קהל וזה נראה מוזר לחלוטין, אני מקווה שזה ייגמר בקרוב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי