אנדרו יודי וכריס סמית' בסגל הפועל ירושלים לבאר שבע

שחקני הפועל ירושלים | דני מרון

השניים, שמשמשים כשחקני אימונים, נרשמו למשחק החוץ של מחזיקת הגביע בשלישי. הקבוצה של עודד קטש תנסה לסגור חשבון עם החבורה מבירת הגנב, שניצחה אותה בליגה הבלקנית בשבוע שעבר ותיאלץ להסתדר שוב ללא אגאדה

(גודל טקסט)

המחזור השמיני בליגת העל בכדורסל יימשך מחר (שלישי) עם המשחק בין הפועל באר שבע להפועל ירושלים. רק בשבוע שעבר נפגשו הקבוצות במסגרת הליגה הבלקנית, והקבוצה מבירת הנגב הפתיעה את מחזיקת הגביע כשניצחה אותה 73:76 בהיכל הקונכייה, כך שהחבורה מהבירה תנסה לנקום על כך מחר. באר שבע מעולם לא גברה על הפועל ירושלים במסגרת הליגה, כשבסך הכל נערכו חמישה משחקים ביניהן.

הפועל ירושלים כבר הספיקה להתאושש מההפסד בבלקנית כשטיילה ל-86:96 על בני הרצליה, תוצאה שדי משקרת לאור העובדה שהקבוצה של עודד קטש כבר הובילה ב-30 הפרש במהלך המשחק. לקראת מחר, קטש החליט לרשום בסגל את המתאזרח כריס סמית' ואת הזר אנדרו יודי, ששוחרר לאחרונה מאליצור נתניה, שניים שמשמשים את הקבוצה כשחקני אימונים בלבד. ההחלטה נובעת מכך שלירושלים יש ארבעה זרים כשירים בלבד, לאור פציעתו של מלקולם היל, כאשר ג'אמיל ווילסון שחתם בסוף השבוע שעבר עדיין לא הספיק להשתלב.

הפועל באר שבע רשמה שלשום את ההפסד הביתי הראשון שלה העונה, לאחר שנכנעה 89:86 להפועל חולון. הבעיה הגדולה ביותר לקבוצה של רמי הדר היא היעדרותו של הכוכב קיילב אגאדה. מי שנבחר לשחקן המצטיין של חודש נובמבר בליגה סובל מקרע בשריר הירך ולא יוכל ליטול חלק במשחק. בלעדיו, הקבוצה מבירת הנגב תנסה להפתיע שוב ולקלקל את המאזן המושלם של הירושלמים בליגה.

אגאדה ימשיך להיעדר בב"ש | לירון מולדובן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי