פניני: "קראתי כמו כולם על רוצ'סטי ובסוף הוא עובר למקום אחר"

גיא פניני | עודד קרני, מנהלת הליגה

הקלע הוותיק של הפועל חולון התראיין ל-103FM ודיבר על הציפיות לרכש, ההתאוששות שחוותה הקבוצה אחרי פתיחת העונה הקשה ועל מצבו הפיזי בגיל 37: "לא בושה לבקש לנוח"

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

אחרי שהשיגה שלושה ניצחונות רצופים בליגה שהשכיחו את פתיחת העונה החלשה, והניצחון החשוב על צומקי מינסק בליגת האלופות, שהותיר לה סיכוי להמשיך לשלב הבא, נראה שהפועל חולון חזרה למסלול. שחקן הקבוצה, גיא פניני, התראיין ל-103FM ושיתף את תחושותיו על התקופה האחרונה.

האזינו לראיון המלא

הקלע הוותיק פתח את דבריו על ההשתפרות ביכולת: "אנחנו בתקופה טובה עכשיו ואני חושב שמתחילת העונה הצגנו כדורסל טוב. הייתה לנו תקופה של שבועיים-שלושה שסבלנו מפציעות שהפתיעו אותנו בזמן לא טוב וגרמו להפסדים. גם במשחק הראשון מול מינסק, ריצ'רד האוול, יוגב אוחיון ו-ווילי וורקמן היו פצועים והיה לנו מאוד קשה. עכשיו כולם חזרו, החתמנו גם את מקסים דה זאו הבלגי שעזר לנו מאוד והקבוצה התייצבה".

העומס הרב בו שרויה הקבוצה: "אנחנו כרגע נמצאים בכמה מסגרות – הליגה, אירופה, הליגה הבלקנית שמופיעה מדי פעם והגביע, שכמובן אנחנו משחקים במסגרתו השבוע. יש המון מסגרות והרבה עניין, אנחנו חייבים לשמור על השחקנים ולחלק את הדקות ובאותו זמן גם לנצח".

פניני (37) התייחס לגילו המבוגר ולדרך בה הוא מטפל בגופו: "אני מרגיש טוב עם הגוף שלי, עברתי כמה פציעות והתאוששתי מהן. גם בכל התקופה הזאת של הקורונה שהפסקנו וחזרנו לקחתי מאוד ברצינות את עניין הגוף שלי,. היום אני מרגיש טוב מאוד אחרי שעברתי כמה טיפולים ואני משתדל לשמור על עצמי".

הרגעים הקשים מבחינה פיזית: "אני מבקש הקלות רק כשאני מגיע לקיצון וזו לא בושה לבקש לנוח". לסיום, התייחס לנושא הרכש המיועד: "אני לא יודע אם נצרף עוד שחקנים, קראתי כמו כולם על טיילור רוצ'סטי ובסוף הוא כנראה יילך לקבוצה אחרת. יש הנהלה ואני סומך עליה בנושא הזה".

עוד באותו נושא: גיא פניני

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי