רכש מרשים להפועל חיפה: טיילור רוצ'סטי חתם

טיילור רוצ'סטי | הפועל "בי קיור לייזר" חיפה

המתאזרח בן ה-35, אקס מכבי ת"א שסיים כמלך הסלים ביורוליג ב-2015, הצטרף לקבוצה של אלעד חסין עד תום העונה הבאה אחרי שהיה בדרך לחולון: "ללא ספק הכוכב הגדול ביותר שהגיע לכאן", אמרו במועדון

(גודל טקסט)

הפועל חיפה הודיעה הערב (שישי) על רכש מרשים ואפילו מפתיע מעט מבחינתה: העולה החדשה לליגת העל החתימה את טיילור רוצ'סטי, הגארד האמריקאי-יהודי שמחזיק באזרחות ישראלית, עד תום העונה הבאה. "הוא ללא ספק הכוכב הגדול ובכיר השחקנים שהגיעו למועדון שלנו מאז שהוקם מחדש בליגה ב' לפני 10 שנים", נכתב בהודעה הרשמית מטעם החיפאים, על מי שסיים את עונת 2014/15 כמלך הסלים של היורוליג במדי ניז'ני נובגורוד.

רוצ'סטי בן ה-35, שגובהו 1.85 מ', שיחק 105 משחקים במפעל הבכיר באירופה במשך שבע עונות, עם ממוצעי קריירה של 10.9 נקודות (43.3% לשלוש) ו-4.2 אסיסטים למשחק. כזכור, הגארד שמחזיק גם בדרכון מונטנגרי וייצג את הנבחרת הבלקנית באליפויות אירופה ב-2013 וב-2015, עבר גם במכבי תל אביב בעונת 2015/16, אך השידוך בינו לבין הצהובים לא הסתיים בהצלחה גדולה.

זו תהיה התחנה ה-15 בקריירה של רוצ'סטי, ששיחק בין היתר גם באולימפיאקוס ובכוכב האדום בלגרד, בה סיים קדנציה שנייה לאחרונה ונותר חופשי. למעשה, מדובר במחטף מצדה של הפועל חיפה, ששמה את ידיה על שחקן שהיה במגעים מתקדמים עם הפועל חולון ובכך חיזקה משמעותית את הסגל הישראלי שלה, שהיה די סולידי עוד לפני ההחתמה.

רוצ'סטי נגד מכבי ת"א החודש | דני מרון

יו"ר המועדון יובל רוסמן הגיב לרכש: "זה עוד צעד משמעותי להתפתחות ובניית המועדון לשנים הבאות. אין ספק שהכוח של המועדון הוא במעטפת של הספונסרים והאוהדים. יחד נצעיד את המועדון למקום הראוי לו הוא שייך. עלינו להמשיך לעבוד קשה במלחמה היום יומית על מנת לתקוע יתד בליגת העל".

המנהל המקצועי ראובן אלקס הוסיף: "אנחנו מאוד שמחים ששחקן בסדר גודל של טיילור בחר להגיע להפועל חיפה. אנחנו בטוחים שיוסיף לנו הרבה ויעזור לבסס את המעמד שלנו בליגת העל".

המאמן אלעד חסין סיכם:" אנחנו מאוד שמחים על ההחתמה של טיילור רוצ'סטי. מיותר לציין את הרזומה שלו ואני מודה להנהלה שעשתה את המאמצים הנדרשים כדי להחתים שחקן בסדר גודל הזה. היה לנו חשוב מאוד להביא שחקן שיחזק אותנו ויתחבר ל-DNA ולאווירה הטובה שיש בקבוצה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי