Sport1 Banner

הפועל ירושלים הבהירה: בראון כשיר, ניתוח לא על הפרק

ג'ייקובן בראון | דני מרון

למרות שהגארד ירד מספר פעמים מהפרקט לצורך קבלת טיפול, במהלך הניצחון על אילת, הירושלמים מתעקשים כי אין סכנה למצבו: "הוסבר כי תהליך החזרה יהיה הדרגתי וילווה בעליות ומורדות"

(גודל טקסט)

מחזיקת הגביע הפועל ירושלים התחילה את מסע ההגנה על התואר אתמול (שבת) ועלתה לרבע הגמר לאחר 81:90 בארנה על אילת. מי שגנב את ההצגה עבור החבורה של עודד קטש ולא מהסיבות הנכונות, היה ג'ייקובן בראון, שחזר לאחרונה משלושה חודשי היעדרות זכר פציעה בכתף והדאיג את הצוות הרפואי, כאשר ירד מספר פעמים לספסל כדי לקבל טיפול.

בעקבות הדיווחים הרבים על מצבו של הגארד, הפועל ירושלים החליטה למסור הודעת הבהרה: "כשבראון נפצע בתחילת ספטמבר נשקלו אפשרויות טיפול שונות (ביניהן התערבות ניתוחית וטיפול שמרני) בסופו של דבר בהתייעצות עם הגורמים הרפואיים והשחקן עצמו, הוחלט על טיפול שמרני".

"הוסבר למועדון ולשחקן כי לאחר תקופת החלמה ושיקום שתארך בין חודשיים וחצי לשלושה חודשים הוא יוכל לשוב לשחק. באותו מעמד הוסבר גם כי תהליך החזרה למשחק פעיל יהיה הדרגתי וכי בשלב הראשון בוודאי, יהיו עליות ומורדות בהרגשתו הפיזית עד לחזרה מלאה לכשירות".

"נכון להיום (כשבועיים לאחר החזרה) אין שינוי בהערכות ואו במצבו הרפואי, והשחקן כשיר להמשך פעילות מלאה ללא סכנה למצבו הרפואי.  לא נשקלת בשלב זה אלטרנטיבה ניתוחית למצבו והנושא לא עלה לדיון בקרב הגורמים הרפואיים המטפלים בשחקן"

ג'ייקובן בראון | דני מרון
עוד באותו נושא: ג'ייקובן בראון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי