חוזר לישראל: טיילור ברון חתם במכבי חיפה

טיילור ברון
טיילור ברון | דני מרון

הפורוורד האמריקאי, אשר שיחק בהפועל ב"ש בעונת 18/19 ושב אליה בעונה הקודמת למשחק אחד לפני פגרת הקורונה, הצטרף לירוקים עד לסיום העונה. סאואנה: "יכול לשחק במספר עמדות", רוזן: "מצפים שיתרום מיידית"

(גודל טקסט)

אחרי פתיחת עונה לא טובה (ניצחון אחד בשבעה משחקי ליגה), מכבי חיפה צירפה היום (שני) חיזוק – טיילור ברון. הפורוורד האמריקאי בן ה-29, אשר מתנשא לגובה של 201 סנטימטרים, הצטרף לירוקים עד לסיום העונה.

ברון מכיר היטב את ישראל. הוא שיחק במדי הפועל באר שבע בעונת 2018/19 – העונה הראשונה של המועדון בליגת העל. אז, הוא רשם ממוצעים של 14.9 נקודות, 6 ריבאונדים ו-3.7 אסיסטים ב-34 דקות בממוצע למשחק.

לאחר אותה עונה הוא עבר לבריסביין בולטס האוסטרלית וחדר להפועל ב"ש בעונה שעברה והספיק לשחק רק משחק אחד בודד, לפני הסגר הראשון של הקורונה והקפאת הליגה. מלבד התקופות בישראל ובאוסטרליה, ברטון הספיק לשחק גם באיטליה, גרמניה, בליגת הפיתוח של ה-NBA, במספר מפעלים אירופאיים ואף היה חלק מסגל נבחרת ארצות הברית בשנת 2018.

מאמן מכבי חיפה, דניאל סאואנה, מרוצה משחקן החיזוק שלו: "טיילור שחקן מצוין, שיכול לשחק במספר עמדות בשני צידי המגרש". בעלי הקבוצה, ג'ף רוזן, הוסיף. "טיילור שחקן חכם ומאוזן מאוד, אנו מצפים שיתרום לנו באופן מיידי"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי