לקח אחריות: דני פרנקו התפטר מאימון עירוני נהריה

דני פרנקו | אדריאן הרבשטיין

אחרי שהסגולים מהצפון הודחו מגביע המדינה וכשהם בתחתית הטבלה בליגה עם ניצחון בודד משבעה משחקים, המאמן החליט לזעזע את השחקנים והודיע על סיום דרכו בקבוצה

קבוצות: עירוני נהריה
(גודל טקסט)

פתיחת העונה המאכזבת של עירוני נהריה נתנה את אותותיה: המועדון הודיע היום (שלישי) כי מאמן הקבוצה דני פרנקו החליט לסיים את תפקידו, זאת מתוך ניסיון לזעזע את השחקנים. מנהריה נמסר כי היו"ר ניסים אלפסי ניסה להניא את פרנקו מהחלטתו, אך ללא הועיל.

הסגולים מהצפון הודחו שלשום מגביע המדינה בשלב שמינית הגמר, לאחר שהפסידו בביתם 83:75 להפועל גלבוע/גליל. בליגת העל נהריה רשמה ניצחון אחד בלבד מתוך שבעה משחקים, נגד מכבי חיפה שגם היא שרויה במשבר ואף מדורגת מתחת לנהריינים בטבלה.

בעונה שעברה פרנקו חווה הצלחה יחסית כאשר הוביל את הקבוצה לגמר גביע המדינה, שם נכנעו הצפוניים להפועל ירושלים, אך בליגה הסגולים לא הצליחו להעפיל לפלייאוף העליון. העונה, לאחר שהחתימה זר צעיר ומבטיח כמו ג'רון בלוסומגיים ומתאזרח מנוסה ואיכותי בדמותו של ג'ו אלכסנדר, נהריה קיוותה להשיג תוצאות טובות יותר, אלא שהסגל הישראלי הדליל ובעיות המשמעת של הרכז דומיניק ווטרס, ששוחרר מהקבוצה לאחרונה, הביאו לפתיחת עונה שלא עמדה בציפיות.

שחקני נהריה. הזעזוע יעבוד? | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי