האנטר ודורסי מחוץ לסגל מול חולון, ספרופולוס: "חייבים להיות מרוכזים"

אות'לו האנטר, יובל זוסמן
אות'לו האנטר, יובל זוסמן | עדי אבישי

מכבי ת"א תפגוש בשבת (21:00) בגמר גביע ווינר את הסגולים - היחידים שניצחו אותם העונה במסגרת המקומית. המאמן: "הם מכירים אותנו ואנחנו אותם", דדאס: "רוצה להוסיף רגעי זיכרון למועדון הזה"

(גודל טקסט)

התואר הראשון של עונת 2020/21 בכדורסל הישראלי יחולק מחר (שבת) – כאשר מכבי תל אביב תפגוש את הפועל חולון לקרב גדול במסגרת גמר גביע ווינר (21:00, היכל קבוצת שלמה). הצהובים, שיאני הזכיות במפעל, רוצים להניף את הגביע בפעם השמינית בתולדות במועדון, בעוד הסגולים רוצים לעשות היסטוריה לזכות לראשונה בגביע ווינר.

מכבי ת"א מגיעה במומנטום חיובי אחרי שני ניצחונות ביורוליג – הניצחון על ברצלונה והאחרון על פנאתינייקוס. מאמן הקבוצה, יאניס ספרופולוס, אמר לקראת הגמר: "מחר אנחנו מתמודדים על גביע ווינר. אנחנו משחקים נגד קבוצה שהתמודדנו איתה לפני מספר שבועות. הם מכירים אותנו ואנחנו מכירים אותם. אנחנו חייבים להיות מרוכזים ולשחק לפי תכנית המשחק שלנו".

מי שנכללו בסגל של מכבי תל אביב לגמר גביע ווינר הם אלייז'ה בראיינט, סקוטי ווילבקין, אנג'לו קלויארו, סנדי כהן, עומרי כספי, ג'ון דיברתולומיאו, עוז בלייזר, דראגן בנדר, דורי סהר, אנטה ז'יז'יץ', יונתן אטיאס ויובל זוסמן. מי שקיבלו הפעם מנוחה הם כריס ג'ונס, טיילר דורסי, אות'לו האנטר ועידן אלבר.

ההפסד היחיד של מכבי ת"א עד כה העונה בגזרה המקומית היה הפסד הליגה לאותה חולון אשר תפגוש מחר, ולה היא נכנעה 79:76 לפני כשלושה שבועות. ביום שלישי מצפה לצהובים מפגש מול זניט סנט פטרסבורג וכעבור יומיים היא תסגור את השנה האזרחית במשחק ענק מול הפועל ירושלים במסגרת הליגה.

יאניס ספרופולוס | דני מרון

הפועל חולון עצמה מגיעה להתמודדות בכושר מצוין וברצף של שמונה ניצחונות בכל המסגרות. השבוע היא עלתה לראשונה למאזן חיובי בליגת העל אחרי שגברה 88:96 על הפועל חיפה בזכות רבע רביעי גדול. ריצ'י האוול ויוגב אוחיון ימשיכו להיעדר. אגב, חולון ומכבי ת"א נפגשו בגמר גביע ווינר לפני תשע שנים והצהובים ניצחו 74:78.

סטפאנוס דדאס, מאמן חולוניה, דיבר לקראת ההתמודדות: "המשחק מול מכבי ת"א הוא אתגר גדול עבור המועדון שלנו, מכיוון שיש לנו אפשרות להוסיף עוד תואר אחד להיסטוריה של הפועל חולון. אני זוכר את היום הראשון שבו נכנסתי למשרדים של המועדון בהיכל והדבר הראשון ששמתי לב אליו הם התמונות והגביעים בהם זכה המועדון, וזה מבחינתי מה שנתן לי את המוטיבציה מההתחלה להוסיף עוד רגעי זיכרון ותארים למועדון היקר הזה. אנחנו מגיעים בכושר נהדר, פיזית ומנטלית, נעלה לשחק גם למען האוהדים שלנו שכל כך חסרים לנו, ואני בטוח שניתן קרב נהדר".

סטפנוס דדאס | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי