הראשון לעונה: מכבי ת"א זכתה בגביע ווינר אחרי 84:86 על חולון

שחקני מכבי תל אביב חוגגים | דני מרון

בתום מותחן גדול ב"דרייב אין", הצהובים הניפו את תואר פתיחת העונה לאחר משחק גדול של כספי (14 נק'), ווילבקין (14) וקלויארו (15). הסגולים איבדו פער דו ספרתי במחצית הראשונה, מגי צלף 28 נק'

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב זכתה בתואר הראשון העונה. לאחר הניצחון על פנאתינייקוס ביורוליג, הצהובים ניצחו הערב (שבת) 84:86 את הפועל חולון בגמר גביע ווינר ובכך הניפו את התואר בפעם השמינית בהיסטוריה. עומרי כספי הצטיין עם 14 נקודות (4/5 משלוש), שלושה כדורים חוזרים ושלושה אסיסטים.

כיאה למשחק גמר בין שתי הקבוצות, זה היה צמוד עד הרגע האחרון. טיירוס מגי הוביל את הסגולים ברבע הראשון עם משחק התקפה משובח, בדרך ליתרון דו ספרתי על חשבונה של היריבה מת"א. האיש של מכבי במשחק היה כספי, שכבר במהלך 10 הדקות הראשונות עזר לצהובים לצמצם נזקים.

ברבע השני סקוטי ווילבקין, ג'ון דיברתולומאו ואנטה ז'ז'יץ' נכנסו למשחק ועזרו לכספי, דבר אשר שמר את מכבי בתמונה, אך פרדריק בורדיון ואייזאה מיילס שמרו על היתרון המבטיח של חולון, בדרך ל-40:48 סגול במחצית.

תואר ראשון העונה במכבי ת"א | דני מרון

במחצית השנייה הקרב הפך צמוד עוד יותר. מצד אחד ווילי וורקמן וטיירוס מגי החזיקו את חולון, אך רבע שלישי מדהים של כספי פשוט עשה את ההבדל. מלבד שלשות גדולות של הכוכב, הוא גם אסיסטים לדראגן בנדר והיתרון עבר לראשונה לצד צהוב מאז הפתיחה. 63:67 לקראת הרבע המכריע. הדרמה כולה התנקזה לרבע האחרון, כאשר בדקה האחרונה מגי הצליח לצמק את הפער לנקודה אחת בלבד עבור חולון, אך נקודות של ווילבקין ובראיינט מהקו הכריעו את המשחק.

שחקני מכבי תל אביב חוגגים | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי