ניצחון דרמטי להפועל חיפה בדרבי הכרמל, אילת גברה על נהריה

ג'ייסון סיגרס | אלעד נבו

בריסקר כפה הארכה עם שלשה גדולה, אך האדומים הגיבו בריצת 0:11 שסגרה עניין במפגש הראשון בין השתיים אחרי יותר מ-20 שנה. 25 לסיגרס, שיא קריירה של 26 לסורקין לא הספיק לירוקים. 90:107 לדרומיים בעין שרה

(גודל טקסט)

משחקי המחזור ה-10 בליגת העל בכדורסל נפתחו היום (ראשון) בשני מוקדים: במשחק המוקדם, הפועל אילת רשמה ניצחון 90:107 על עירוני נהריה ונשארה חזק בצמרת. מאוחר יותר, במשחק המרכזי, הפועל חיפה גברה על מכבי חיפה בדרבי הראשון אחרי מעל 20 שנה.

מכבי חיפה – הפועל חיפה 100:91

הדרבי של הכרמל חזר לליגת העל וכיאה למתח וההתרגשות המתבקשים, קיבלנו משחק צמוד ביותר, שבו היתרון הדו ספרתי הראשון למי מהקבוצות הגיע רק בהארכה. הירוקים, שהגיעו במומנטום הכי גרוע מבין כל קבוצות הליגה, שמטו יתרון של תשע נקודות ברבע האחרון וניצלו בתום הזמן החוקי בזכות שלשה גדולה של מייקל בריסקר על הבאזר. אלא שבחמש הדקות הנוספות, האדומים חזרו מהספסל עם ריצת 0:11 שממנה המארחת כבר לא הצליחה להתאושש.

שיא קריירה ודאבל-דאבל מרשים של רומן סורקין, שסיפק 26 נקודות ו-11 כדורים חוזרים, לא הספיק למכבי חיפה. דונטה סמית' ומייקל בריסקר תרמו 18 נקודות כל אחד. בצד האדום, ג'ייסון סיגרס קלע 25, קינן אוואנס סיים עם 22 ולנארד פרימן הוסיף 18 ו-14 ריבאונדים.

ניצחון מרגש לאדומים בדרבי | אדריאן הרבשטיין

עירוני נהריה – הפועל אילת 107:90

פעם נוספת קיבלנו הוכחה ליכולת ההתקפית של אילת העונה, כאשר הקבוצה של אריאל בית הלחמי השיגה את היתרון במשחק כבר ברבע הראשון ושמרה עליו עד הבאזר האחרון. חשוב לזכור כי נהריה עברה לפני מספר ימים זעזוע בקבוצה לאחר שהמאמן דני פרנקו התפטר מתפקידו, ובמקומו מונה שי סגלוביץ', שנחל הפסד במשחקו הראשון על הקווים.

מצטיין המשחק הוא ללא ספק קייסי פראת'ר, שצלף 28 נקודות במפגש, הוסיף חמישה כדורים חוזרים וחילק שישה אסיסטים. מלבד פראתר, מארקל בראון (25 נק') וג'וש ניבו (17 נק', 14 ריב') ניצלו את חוסר הריכוז של המארחת בהגנה. מנגד, נהריה נשענה על ערב מוצלח של קיילין לוקאס (26 נק'), אך שותפיו לא הצליחו לתמוך בו.

בית הלחמי. הקבוצה שלו ממשיכה ביכולת הטובה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי