החמישי ברציפות: חולון ניצחה 63:77 את הפועל ת"א

גיא פניני, פרדי בורדיון | דני מרון

וורקמן, דה זאו ופניני הובילו את הצהובים למרות יום חלש של טיירוס מגי וללא האריס, ורשמו ניצחון חמישי ברציפות בליגה. האדומים מנגד, יום גדול של טוקוטו עם 20 נקודות ועשרה ריבאונדים לא הספיק

(גודל טקסט)

עם רצף ארבעה ניצחונות רצופים בליגה שהשכיח פתיחת עונה חלשה, ואחרי ההפסד הכואב מול מכבי תל אביב בגמר גביע ווינר, הפועל חולון אירחה הערב (שלישי) את הפועל תל אביב ורשמה את ניצחונה החמישי העונה 63:77. החולונים, ללא סי ג'יי האריס, עלו למקום השישי עם מאזן 3-5. האדומים מנגד, נותרו במקום העשירי ומאזנם העגום עומד כעת על 6-2. מקסים דה זאו ו-ווילי וורקמן הצטיינו עם 15 נקודות ושמונה ריבאונדים כל אחד, מנגד, יום גדול של ג'יי פי טוקוטו עם 20 נקודות ועשרה ריבאונדים לא הספיק.

הפועל תל אביב פתחה טוב את המשחק ואחרי שתי דקות הובילה 5:9, אך ריצת 0:10 צהובה בהובלתו של מקסים דה זאו הקנתה לחולונים יתרון מבטיח אותו שמרו עד לסוף הרבע שנגמר ב-15:23 למארחים. הרבע השני נפתח בצורה אחרת לגמרי, עם רצף החטאות ואיבודים של טיירוס מגי וגיא פניני שאף התעמתו מילולית עם הפרקט ואיפשרו לאדומים לחזור למשחק ואף לעלות ליתרון נקודה. דה זאו הבין שבהיעדרו של סי ג'יי האריס וביום חלש יחסית של מגי הוא חייב לקחת אחריות, ושתי שלשות רצופת שלו החזירו את היתרון לחולון והקבוצות ירדו להפסקה בתוצאה 32:37 למארחים.

הרבע השלישי נפתח בהובלתו של ג'יי פי טוקוטו שהפך בעצמו את התוצאה והוליך את הקבוצה של יאניס קאסטריטיס ליתרון. ים מדר וטיירוס מגי ניסו כל אחד לקחת האחריות לצד שלו, אך לא ממש הצליחו ועשר הדקות הצמודות הסתיימו בתוצאה 48:53 לחולון. למרות רבע שלישי חלש, חניכיו של דדאס עלו לעשר הדקות האחרונות בסערה ותוך דקה וחצי הגדילו את הפער לעשר. מדר ניסה להוביל את האדומים לקאמבק אך לא הצליח לבדו, ודקות הכרעה מצוינות של גיא פניני סידרו לצהובים ניצחון חמישי העונה, 63:77.

טיירוס מגי, יום פושר | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי