המחליף של זאנה: טייריק ג'ונס חתם בהפועל ת"א

טייריק ג'ונס | Mitchell Layton/Getty Images

בעקבות פציעתו של הניגרי, האדומים צירפו את הסנטר (23, 2.06) בחוזה עד לסיום העונה. שיחק בארבע השנים האחרונות במכללת קסייבר, פתח את העונה בפונג'ו הדרום קוראינית. קאסטריטיס: "יסייע בשני צדי המגרש"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

בעקבות היעדרותו הממושכת של טאליב זאנה הפצוע, הפועל תל אביב החליטה לצרף סנטר חדש והודיעה הבוקר (רביעי) על צירופו של טייריק ג'ונס בן ה-23, אשר מתנשא לגובה של 206 סנטימטרים וילבש את המדים האדומים עד לסיום העונה.

ג'ונס סיים בשנה שעברה ארבע שנים במכללת קסבייר היוקרתית, כשבמהלך ארבע השנים היה חלק מהעפלת המכללה לשמונה האחרונות בטורניר ה-NCAA. בעונת 2018 זכה עם קסבייר באליפות הביג איסט, ובעונה שעברה נבחר לחמישייה השנייה בקונפרנס. בעונתו האחרונה במכללה העמיד ממוצעים של 14 נקודות למשחק ו-11 כדורים חוזרים.

את הקריירה המקצוענית שלו החל בקבוצת פונג'ו בליגה הדרום-קוריאנית, אליה הצטרף בחודש ספטמבר אחרון, והוא יצטרף לחבריו החדשים באדום לקראת סוף השבוע לאחר שיעבור בדיקת קורונה ואת הבדיקות הרפואיות. 

מאמן הפועל ת"א, יאניס קאסטריטיס: "טייריק מגיע אלינו בתקופה קריטית וחשובה לעונה הזו. אנחנו משחקים תקופה ארוכה ללא שחקן בעמדה חמש לאחר שטאליב נפצע וכולנו עצובים על כך שהוא לא יוכל לסייע לנו. טייריק משחק בקצב גבוה ועם הרבה אנרגיות והוא יסייע לנו בשני צדי המגרש. אני מברך אותו על הצטרפותו להפועל ומאחל לו בריאות והצלחה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי