הפועל חיפה להטה עם 91:101 על ב"ש, נהריה ממשיכה להתרסק

עמית שמחון | הפועל בי-קיור לייזר חיפה

לאחר הניצחון בדרבי, האדומים של חסין נראו נהדר מול הדרומיים וניצחו לאחר משחק גדול של שמחון (24 נק', 5/6 ל-3). הסגולים ספגו שוב הפסד צורם לאחר שנכנעו 104:88 אצל הרצליה. גיינס צלף 26 נק', פארקס הוסיף 20

(גודל טקסט)

המחזור ה-11 בליגת העל בכדורסל נפתח הערב (רביעי) עם שלושה משחקים מסקרנים. בהתמודדות המוקדמת, עירוני נהריה הפסידה 104:88 לבני הרצליה. לאחר מכן, הפועל חיפה הלוהטת ניצחה 91:101 את הפועל באר שבע. במשחק שנעל את הערב, הפועל גלבוע/גליל ניצחה 69:71 את מכבי ראשון לציון.

הפועל חיפה – הפועל באר שבע 91:101

לאחר שניצחה את מכבי חיפה בדרבי הכרמל, הקבוצה של אלעד חסין הציגה עוד ערב נהדר וניצחה את הפועל ב"ש, שרשמה לעצמה הפסד רביעי ברצף בליגה. המנצח על התזמורת היה ללא ספק עמית שמחון, שחווה את אחד ממשחקיו הגדולים בקריירה עם 24 נקודות, 5 מ-6 מחוץ לקשת. החיפאים היו עדיפים ברבע הראשון של המשחק, כשגם קינן אוואנס נכנס למשחק.

הקבוצה של רמי הדר מצידה לקחה את היתרון במהלך הרבע השני ואף הובילה בתחילת הרבע השלישי, אך שום גורם לא הצליח לעצור את הפועל חיפה. אוואנס עצמו סיים עם דאבל-דאבל (11 נק' ו-12 אסיסטים), ג'ייסון סיגרס סיפק משחק "רגוע" עם 16 נק'. מנגד, אריק גריפין קלע 22 נק' עבור באר שבע.

חיסן. הפועל חיפה שלו לוהטת | אדריאן הרבשטיין

בני הרצליה – עירוני נהריה 88:104

נראה שחילופי המאמנים שחוו הסגולים עדיין לא מצליחים להשפיע על שחקני הסגל. אחרי פתיחת עונה רעה מאוד, דני פרנקו עזב את תפקידו בשבוע שעבר ומאז שי סגלוביץ' קיבל את התפקיד בנהריה, אך הערב הוא רשם לעצמו הפסד שני ברצף, לאחר שנוצח 107:90 נגד הפועל אילת בבכורה.

ממש כמו במשחק נגד הקודם, נהריה ספגה מעל 100 נקודות ולמעשה איבדה את היתרון באמצע הרבע הראשון ועד הבאזר האחרון לא הייתה קרובה אליו. הערב, פרנק גיינס ניצל את משחק ההגנה הלקוי מולו כדי לקלוע 26 נקודות לטובת הרצליה, ובנוסף אליו, גם טרל פארקס (20), קוטי קלארק (19), עבדול גאדי (15) ומקס היידגר (10) קלעו בספרות כפולות עבור שרון דרוקר. מנגד, ג'רון בלוסומגיים בלט בסגול עם 20 נקודות.

דרוקר. ניצחון נהדר של הרצליה | ברני ארדוב

מכבי ראשון לציון – הפועל גלבוע/גליל 71:69

לאחר שהפסידה לנס ציונה במחזור הקודם, גלבוע הצליחה לחזור לתם עם ניצחון לא פשוט בעיר היין. רמת הכדורסל במשחק כולו לא התעלתה, במיוחד במהלך המחצית השנייה. החבורה מהצפון הובילה 37:41 בתום שני רבעים של כדורסל, כאשר ראשל"צ התעוררה מעט לקראת הירידה להפסקה והביאה למשחק הצמוד. שתי הקבוצות לא עלו בצורה חדה למחצית השנייה, והרבע השלישי הסתיים ב-13:13 חלש מאוד.

כ-3 שניות לסיום, במצב של 69:70 לגליל, נוצרה דרמה קטנה, לאחר שג'ו תומאסון קלע את מהעונשין את הזריקה הראשונה, החטיא את השנייה בכוונה ולא הותיר זמן לראשל"צ לחזור. אקיל מיצ'ל בלט עם שורה סטטיסטית של 24 נקודות, 13 ריבאונדים, 5 אסיסטים, 5 חטיפות ו4 חסימות.

שחקני הפועל גלבוע/גליל | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי