בלאט ייבדק, בהפועל ירושלים מעריכים כי לא מדובר בנזק חמור

תמיר בלאט נפצע | ברני ארדוב

אחרי התבוסה שחטפו ממכבי תל אביב, בבירה עסקו בעיקר במצבו של הרכז שהחליק על הפרקט וירד לחדר ההלבשה בעזרת חבריו. ווילסון: "בחדר ההלבשה הוא הלך ועמד בצורה יציבה, כך שזה סימן מעודד"

(גודל טקסט)

שלושה ימים אחרי שספגה הפסד בכורה בליגת העל, הפועל ירושלים המשיכה אמש (חמישי) במומנטום השלילי ואיבדה את המקום הראשון בטבלה בתום תבוסה 101:80 נגד מכבי תל אביב. אם לא די בכך, בדקה האחרונה של המשחק נרשמה בהלה גדולה במחנה האדום, כאשר תמיר בלאט נחבט בברכו לאחר שהחליק על הפרקט והזדקק לעזרת חבריו בשביל לרדת לחדר ההלבשה. הרכז, שהשווה את שיא הנקודות שלו בקבוצה עם 21, בנוסף לשבעה אסיסטים שמסר, יעבור היום בדיקה ובשלב זה בירושלים מעריכים כי לא מדובר בנזק חמור. 

במשחק עצמו בלאט היווה פחות או יותר את נקודת האור היחידה אצל מחזיקת הגביע. אחרי שספגה 99 נקודות מעירוני נס ציונה השבוע, הקבוצה של עודד קטש חטפה עוד 101 אתמול ולא הייתה מסוגלת להאט את הקצב ההתקפי של האלופה, שהמטירה עליה 13 שלשות ב-46% ושלטה ללא עוררין בכדורים החוזרים, עם 50 לעומת 24 בלבד של האדומים מהבירה. 

שתי בעיות שירושלים כבר סבלה מהן במשחקים גדולים חזרו על עצמן גם הפעם: בדומה למה שקרה בחצאי גמר הפיינל פור בשנתיים האחרונות, מתחת לסלים שחקן פנים יריב אמלל את הגבוהים של קטש, במקרה הזה אנטה ז'יז'יץ'. מעבר לכך, איש אחד בוודאי מעורר סיוטים אצל אנשי מחזיקת הגביע: סקוטי ווילבקין שוב הגיב כמו שור כשראה אדום ממול, בדרך ל-29 נקודות ו-8/13 מחוץ לקשת. 

כריס קרמר, תמיר בלאט | ברני ארדוב

"זה משחק של ריצות", ניתח ג'אמיל ווילסון בסיום, "התחלנו בפיגור ועשינו את המקסימום כדי לחזור, אבל הם עשו עוד ריצה ולא היה לנו זמן למחוק את הפער. במחצית השנייה הרגשתי שעם כמה שאנחנו מנסים, הם קלעו זריקות קשות וניצלו טעויות שלנו בהגנה. זה מה שקבוצה טובה עושה והם אחת הקבוצות הטובות במדינה, אנחנו צריכים ללמוד מזה". 

ווילסון סיפק 11 נקודות, אך התקשה לבוא לידי ביטוי מעמדת הסמול פורוורד ורשם אחוזי קליעה נמוכים עם 2/10 לשלוש. האמריקאי התייחס ליכולת הקליעה שלו ושל הקבוצה בכלל: "הגעתי למצבי זריקה טובים, אבל מיהרתי מדי ואני לוקח את האחריות על כך. כקבוצה התקשינו להיכנס לקצב וכאשר בצד השני היריבה קולעת זריקות קשות, זה קשה ושם עליך לחץ". 

הפועל ירושלים תצטרך לשכוח במהירות מההפסד, שכן ביום שני היא תצטרך לשמור על תואר מחזיקת הגביע כשתתארח אצל גלבוע/גליל. בקבוצה ימתינו לעדכון במצבו של בלאט, לגביו אמר ווילסון: "תמיר הוא לוחם. בחדר ההלבשה הוא הלך ועמד בצורה יציבה, כך שזה סימן מעודד". גם במכבי תל אביב הצטערו לראות את הפציעה של הרכז ובסיום המשחק, עוז בלייזר שלח מסר: "תמיד קשה לראות שחקן נפצע, במיוחד ישראלי שהוא חבר. מאוד כאב לנו לראות את זה זה קצת מעכיר על שמחת הניצחון. מרגישים רע בשבילו, אני מקווה שזה לא משהו רציני מדי ומאחל לו שירגיש טוב ויחזור כמה שיותר מהר".

תמיר בלאט נפצע | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי