מכבי חיפה החתימה את מייקל קובינס ושחררה את דבון ג'פרסון

מייקל קובינס | מכבי חיפה, האתר הרשמי

הירוקים נפרדו מהסנטר בשל הפרות משמעת וצירפו במקומו את שחקן הפנים בן ה-28 (2.03), שנבחר לזר השנה ושחקן ההגנה של העונה בליגה הקרואטית בעונת 2018/19

(גודל טקסט)

לאחר שהודחה אתמול (שבת) מגביע המדינה בעקבות הפסד 96:88 להפועל חולון ברבע הגמר, מכבי חיפה הודיעה הבוקר על שינוי בסגל: הירוקים החתימו את הפורוורד/סנטר האמריקאי מייקל קובינס עד תום העונה ושחררו את דבון ג'פרסון בשל הפרות משמעת.

קובינס בן ה-28, שמתנשא לגובה 2.03 מ', שיחק בעונה החולפת בקבוצת הבת של וושינגטון וויזארדס בליגת הפיתוח בארצות הברית והעמיד ממוצעים של 10.4 נקודות, 65% מהשדה ו-6.4 ריבאונדים למשחק. על פי הודעת מכבי חיפה, הוא נחשב לגבוה אנרגטי ואתלטי. קובינס שיחק בק.ק. ספליט הקרואטית בעונת 2018/19, שם נבחר לשחקן הזר של השנה ולשחקן ההגנה של העונה בליגה המקומית. לפני שהפך למקצוען שיחק באוניברסיטת אוקלהומה סטייט ונבחר פעמיים לחמישיית ההגנה של העונה בקונפרנס הביג 12. בנוסף לעונות בליגת הפיתוח ובקרואטיה, קובינס עבר גם ביוון, גרמניה ובליגה האדריאטית.

"אנחנו שמחים שמייקל מצטרף למכבי חיפה. האינטנסיביות שלו בשני צידי המגרש תסייע לנו", אמר המאמן דניאל סאואנה. הבעלים ג'ף רוזן בירך גם הוא על ההחתמה: "מייקל הוא אתלט ושומר מצוין ואנחנו שמחים מאוד לצרף אותו".

דבון ג'פרסון. סיים את דרכו בירוק | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי