ללא בעיות: מכבי ת"א בחצי גמר הגביע אחרי 66:83 על הפועל ת"א

אנטה ז'יז'יץ', דניאל קופרברג | אודי ציטיאט

כמו נגד הפועל ירושלים בליגה, האלופה הובילה בכל דקות המשחק וניצחה את היריבה המושבעת בדרבי הראשון של העונה. ז'יז'יץ' כיכב עם דאבל-דאבל (26 נק' ו-13 ריב'). קלויארו הוסיף 13 משלו. מנגד, טוקוטו תרם 19 נק'

(גודל טקסט)

לאחר שניצחה בקלות את הפועל ירושלים בסיום השנה האזרחית, מכבי תל אביב פתחה הערב (ראשון) את 2021 שלה עם משחק דומה, כשהפעם היא ניצחה 66:83 את הפועל תל אביב בדרבי, במסגרת רבע גמר גביע המדינה.

יאניס ספרופולוס נשאר עם אותו סגל שניצח את הירושלמים במשחקו האחרון, מה שאומר שטיילר דורסי, כריס ג'ונס ואות'לו האנטר נותרו בחוץ. מן העבר השני, טייריק ג'ונס לא נכלל בסגל האדומים לאחר ששחרורו הבינלאומי טרם הגיע.

בפועל, הפועל ת"א שיחקה עם שלושה זרים בלבד ונראה שזה אחד הדברים שהשפיעו במיוחד על המשחק שלה. אנטה ז'יז'יץ' הגיע למשחק בגדול כבר מהרגע הראשון, סיים את חמש הדקות הראשונות בהתמודדות עם ספרות כפולות, ובסיום הוא חגג דאבל-דאבל גדול של 26 נקודות ו-13 ריבאונדים.

ז'יז'יץ' בדרך לסל. משחק גדול של הקרואטי | אודי ציטיאט

מכבי ת"א הובילה במשחק מהג'אמפ-בול הראשון ולמעשה, לא איבדה את היתרון לרגע. ג'יי. פי. טוקוטו היה מבין היחידים שבלטו במשחק עבור האדומים, כאשר קלע 19 נקודות והוריד שישה כדורים חוזרים. ים מדר תרם 12 נקודות מצדו, גבריאל יורק קלע 13.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי