סוכנו של גיינס תקף את דרוקר: "אמר לשחקנים לא למסור לפרנק"

פרנק גיינס | ברני ארדוב

אחרי שהאמריקאי עזב את בני הרצליה וחזר לקדנציה שנייה בקאנטו, הסוכן ג'ון פוסטר העלה טענות קשות כלפי המאמן, שהגיב: "הוא שיחק 32 דקות וקלע 20 נק' בממוצע, זה ברור שהם רצו להתיר את החוזה ולחתום במקום אחר"

(גודל טקסט)

לאחר שפתחה את עונת החזרה שלה לליגת העל עם שבעה הפסדים רצופים, בני הרצליה החליטה לשנות את פניה ואף הצליחה מאז לנצח בשניים משלושת המחזורים האחרונים. אלא שהמהפכה בסגל לא עברה בשקט מבחינת פרנק גיינס, שדרש לעזוב את הקבוצה בעקבות סכסוך עם המאמן שרון דרוקר ואף הספיק לנחות כבר ביעד חדש: קאנטו האיטלקית, שהודיעה היום (שני) על חזרתו לקדנציה שנייה, אחרי ששיחק בקבוצה בעונת 2018/19.

אחרי שהרצליה הפסידה אתמול להפועל באר שבע, דרוקר אמר: "פרנק עוזב כי הקבוצה בקשיים וזה נוח לו. על משקל 'תדע כל אם עברייה', יידע כל מאמן ומועדון כדורסל עם מי הוא מתעסק. המועדון נתן לו הכל, נכנסנו למאזן 7:0 וזה קשה, אבל להמציא תירוצים עלובים כדי לברוח אחרי ששינינו את פני הקבוצה. מי שלא רוצה שלא יהיה, אבל תתנהג כמו גבר. הוא והסוכן שלו עשו מעשה מכוער".

סוכנו של גיינס, ג'ון פוסטר, לא נשאר חייב והגיב לדבריו של דרוקר כשאמר ל"ספורטאנדו": פרנק עזב כי המאמן אמר לשאר השחקנים לא למסור לו את הכדור יותר. והשחקנים אמרו את זה לפרנק". באתר האיטלקי הביאו גם את תגובתו של מאמן הרצליה לטענות הסוכן: "גיינס שיחק אצלי 32 דקות, קלע 20 נקודות בממוצע וזרק 17 פעמים במשחק. אני חושב שזה ברור שהסוכן והשחקן רצו לחתום בקבוצה אחרת ולהשתחרר מהחוזה. אם זו הדרך שלהם, זה בסדר. אנחנו רוצים שחקנים שרוצים להיות ולשחק אצלנו".

דרוקר. הסתכסך עם גיינס | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי