פראת'ר נבחר לשחקן חודש דצמבר בליגת העל, דדאס המאמן המצטיין

קייסי פראת'ר | דני מרון

הסווינגמן של הפועל אילת זכה להכרה על יכולתו במשחקים האחרונים: "הישגים אישיים הם תוצאה של מאמץ קבוצתי". ווילי וורקמן זכה ברוב קולות בתואר הישראלי המצטיין של החודש, לראשונה אחרי שמונה שנים

(גודל טקסט)

חודש דצמבר 2020 בליגת ווינר סל הגיע לסיומו עם הקלאסיקו הישראלי שהסתיים בניצחונה של מכבי תל אביב על הפועל ירושלים, והבוקר (שלישי) פרסמה מנהלת הליגה את מצטייני החודש – כשמעל כולם ניצב קייסי פראת'ר, שנבחר ל-MVP של דצמבר.

פראת'ר עבר שנתיים לא פשוטות בהן נאבק בפציעות, אך העונה חוזר לעצמו בגדול במדי הפועל אילת. הסווינגמן הפך לשחקן הראשון של אילת שנבחר ל-MVP של החודש בליגת ווינר סל מאז סולימאן בריימו במרץ 2019, אחרי שהוביל אותה לשלושה ניצחונות בארבעה משחקי ליגה בדצמבר.

"שמח לקבל את התואר הזה, לא כי אני חושב שזה הגיע לי אלא כי זה מדגיש איזה חברים לקבוצה וצוות אימון נהדר יש לנו", אמר פראת'ר, "אני חושב שהישגים אישיים הם תוצאה של מאמץ קבוצתי וזה מראה באיזו יעילות אנו עובדים יחד. אני גאה לקבל את ההכרה הזו בליגה שיש בה כל כך הרבה שחקנים מוכשרים, אבל המטרה העיקרית שלנו היא לנצח משחקים. יש לנו צוות אימון ושחקנים שנותנים 110% בכל רגע, בין אם זה על הפרקט, בחדר הכושר או בכל מקום אחר. הייתה לנו פתיחת עונה טובה עד כה ואנחנו צריכים להמשיך לעבוד יחד כדי לסיים את העונה כקבוצה שאני מאמין שאנחנו יכולים להיות".

פראת'ר קיבל כמעט מחצית מקולות פאנל הבוחרים, שמורכב מעיתונאים. חברו לקבוצה ג'וש ניבו חלק את המקום השני עם בריאן אנגולה מעירוני נס ציונה, כאשר גם ווילי וורקמן וכריס ג'ונסון מהפועל חולון וג'ייסון סיגרס מהפועל חיפה זכו קולות.

שחקן החודש הישראלי הוא ווילי וורקמן, שאחרי שמונה עונות בישראל, שש מהן בליגת העל, זכה בתואר אישי מקומי ראשון. וורקמן מדורג בטופ 10 של הישראלים בריבאונדים ובאחוזים לשתיים ובחודש החולף הוא רשם ממוצעים יפים של 10.2 נקודות, 6.8 ריבאונדים, 1.4 אסיסטים, 1.0 חטיפות ומדד 15.2 בכמעט 26 דקות למשחק. הפורוורד הגיע לשיאו בניצחון על הפועל חיפה בו רשם שיאי קריירה של 21 נקודות ו-8 ריבאונדים.

וורקמן. הישראלי של חודש דצמבר | דני מרון

למאמן החודש נבחר סטפאנוס דדאס, שהוביל את הפועל חולון למאזן מושלם של חמישה ניצחונות בדצמבר אחרי שלושה הפסדים בתחילת העונה והוא נבחר ברוב של 90 אחוז מהקולות, מקדים משמעותית את אלעד חסין מהפועל חיפה.

דדאס. מאמן החודש | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי