העולה השלישית: גלבוע/גליל העפילה לשלב הבא בליגה הבלקנית

שחקני גלבוע/גליל חוגגים | לילך וייס, מנהלת הליגה

הקבוצה של ליובין רשמה 72:77 על נהריה והצטרפה להפועל ת"א וחולון ב"נוק-אאוט". היריבה: ירושלים או ראשל"צ. ארצי (14 נק'), חנוכי (13, 3/3 מחוץ לקשת) וזיו (11 נק' ו-7 ריב') בלטו. מנגד, 32 נק' לאלכסנדר

(גודל טקסט)

הפועל חולון והפועל תל אביב כבר הבטיחו את מקומן בשלב הבא של הליגה הבלקנית, והערב (ראשון) גם הפועל גלבוע/גליל הצטרפה לקבוצות בשלב "הנוק-אאוט" לאחר שניצחה 72:77 את עירוני נהריה. החבורה של ליאור ליובין תפגוש את המנצחת במפגש בין הפועל ירושלים למכבי ראשון לציון (17.1).

גלבוע/גליל פתחה את המשחק בסערה ובתוך דקות ספורות כבר הובילה בפער דו ספרתי. ג'ו אלכנסדר ניסה לעצור את הריצה של האדומים עם נקודות משלו, אך שלשות של יותם חנוכי מהספסל קבעו 10:22 לגלבוע בסיום הרבע הראשון. בפתיחת הרבע השני צימקה נהריה את ההפרש, אך מהלכים נהדרים של יפתח זיו השיבו לגליל את ההפרש הגדול, אותו היא הייתה קרובה לאבד בדקות הסיום, אך הצליחה לשמור עליו.

בפתיחת הרבע השלישי נהריה שוב עשתה קולות של חזרה כאשר קיזזה את הפער לתשע בלבד, אבל גלבוע שוב יצאה ריצה בראשותם של חנוכי ועמית גרשון, חזרה להוביל בספרות כפולות. למרות שהייתה בפיגור של 12 נקודות בעלייה לרבע המכריע, הקבוצה של שי סגלוביץ' לא ויתר ובזכות 32 נקודות של אלכסנדר התקרבה עד כדי נקודה אחת בלבד, כשתי דקות לסיום, אבל שוב איבדה את זה לאדומים והפסידה.

ג'ו אלכסנדר. 32 נקודות שלו לא הספיקו | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי