קטש ימשיך לאמן את נבחרת ישראל במקביל לפנאתינייקוס

עודד קטש | FIBA

המאמן שיעזוב את הפועל ירושלים ויצטרף לקבוצה היוונית יאמן לפחות בחלון בפברואר מול רומניה וספרד. לא סביר שימשיך לאחר מכן. המשחקים ייערכו בבועה בפולין

(גודל טקסט)

בפנאתינייקוס ממתינים לסגור באופן רשמי את עסקת החתמתו של עודד קטש למאמנם החדש. מי שהדריך את הפועל ירושלים ונבחרת ישראל בשנים האחרונות יעמוד על הקווים של האדומים מהבירה בפעם האחרונה ביום רביעי הקרוב, כשקבוצתו הנוכחית תפגוש את טורק טלקום במסגרת ליגת האלופות של פיב"א.

לאחר מכן תגיע ההודעה הרשמית על מינויו למאמן הירוקים מיוון. מי שצפוי להחליפו ונמצא במשא ומתן מתקדם עם הירושלמים על פי דיווח בליטא הוא דאיניוס אדומאיטיס, שאימן בעבר את נבחרת ליטא במשך שלוש שנים.

אחת הסוגיות שעלו על הפרק היא המשך דרכו של קטש בנבחרת ישראל בזמן שיאמן ביוון. בפגישה שנערכה היום (שני) בין המאמן לבין ראשי איגוד הכדורסל, קטש סיפר על המעבר המתקרב לפנאתינייקוס וסוכם שהוא ימשיך לאמן את הנבחרת לפחות בחלון בפברואר, בו הכחולים-לבנים יתמודדו מול רומניה וספרד בבועה שתתקיים בפולין.

לא סביר שהמאמן העתידי של פאו ימשיך לשמש כמאמן הלאומי לאחר צמד המשחקים. אגב, פנאתינייקוס תשחק פעמיים ביורוליג בחלון הזמן הזה וצפויה לאשר לקטש להחמיץ את המשחקים הללו על מנת לסיים את עבודתו בנבחרת ישראל, שתחל בחיפושים אחר המאמן הבא לאחר מכן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי