שיר פרידה: 82:86 לגלבוע על מכבי חיפה במשחקו האחרון של ליובין

ליאור ליובין | לילך וייס

רגע לפני שהוא עובר לפנאתינייקוס כדי להיות עוזרו של קטש, מאמן הקבוצה מגן נר השלים ניצחון רביעי ברצף בליגה הבלקנית על חשבון הירוקים, שביצעו קאמבק נהדר ברבע הרביעי אך לא הצליחו לנצח. ארצי וחנוכי הצטיינו

(גודל טקסט)

רגע לפני שהוא עוזב לפנאתינייקוס, שם הוא יהיה עוזרו של עודד קטש, ליאור ליובין נפרד הערב (רביעי) מהפועל גליל/גלבוע, אותה אימון בשנתיים האחרונות, וניצח 82:86 את מכבי חיפה במשחקו האחרון.

גליל שלטה במחצית הראשונה ללא עוררין. הרבע הראשון אלו היו קרי בלקשיר ויפתח זיו שהובילו את האדומים לבריחה הראשונה במשחק, אך מייקל בריסקר ואלכס צ'וברביץ' שמרו את נועלת הטבלה עוד בתמונה. ברבע השני אלו היו השלשות של עמית גרשון, בתוספת ריבאונדים חשובים שלקח נתנאל ארצי שעזרו לגלבוע לרדת להפסקה ביתרון דו ספרתי, 36:48.

במהלך הרבע השלישי זכינו לראות בעיקר את מייקל קובינס, הזר החדש של הירוקים, שצלף במשחקו הראשון 20 נקודות. יותם חנוכי דאג למנוע חזרה אפשרית של חיפה למשחק עם נקודות חשובות. החזרה הגדולה של המארחת הייתה ברבע הרביעי, בו הצליחה לקזז את הפער בזכות יכולת טובה של ריגוברטו מנדוסה וטיילור בראון, כשבשיא היא הצליחה להוביל בנקודה אחת, אבל נקודות של ארצי העניקו לגליל את הניצחון ברוממה.

ליובין. עזב עם ניצחון | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי