חולון ניצחה את הפועל ת"א והעפילה לשלב הבתים השני בבלקנית

כריס ג'ונסון, פרדריק בורדיון | דני מרון

החבורה של דדאס הכניעה 66:77 את האדומים, נותרה מושלמת במפעל והבטיחה את השתתפותה בשלב הבא. ג'ונסון, מיילס, מגי ודה זאו הובילו את המקומיים, ג'ונס ומדר בלטו מנגד

(גודל טקסט)

יש לנו עולה ראשונה לשלב הבתים השני של הליגה הבלקנית: אחרי מותחן נפלא בהיכל טוטו בחולון, הפועל חולון גברה 66:77 על הפועל תל אביב והיא כאמור תהיה בשלב הבתים השני של הליגה הבלקנית.

כריס ג'ונסון בלט בשורות הפועל חולון עם 13 נקודות וזכה לסיוע של אייזיה מיילס (12 נקודות), מקסים דה זאו (10 נק') וטיירוס מגי (10 נק'), כדי למחוק מחצית ראשונה רעה של המארחים. מנגד, טייריק ג'ונס קלע 21 נקודות וקטף 10 ריבאונדים וגם ים מדר בלט עם 15 נקודות.

כידוע, הפועל חולון הגיעה למשחק הזה כאחת משתי קבוצות שנמצאות במאזן מושלם אחרי שניצחה את כל משחקיה בבית ג', אבל ב-20 הדקות הראשונות נקלעה לפיגור, בעיקר לאור העובדה שכבר בשתי הדקות הראשונות של המשחק הצליחו האורחים לייצר ריצת 2:10. חולון אמנם הצליחה לצמק אט אט, אבל סיימה את המחצית הראשונה עם אפס שלשות (0 מ-9 מחוץ לקשת) וירדה למזלה רק ב-35:30, גם לאור העובדה שהאדומים קלעו שלשה אחת מ-10 ניסיונות ב-20 דקות.

דדאס. מאזן מושלם בבלקנית | ברני ארדוב

המהפך החולוני יצא לדרך ברבע השלישי, בעיקר בזכותו של סי.ג'יי האריס שחזר מפציעה ארוכה וקלע שלשה ראשונה בניסיון ה-12 של חולון מחוץ לקשת, צימק ל-37:35 ומיד לאחר מכן סחט סל ועבירה והשלים מהפך. אמנם בר טימור עם השלשה השלישית במשחק ורג'י אפשואו עם סל קל השאירו את האדומים צמודים, אבל אייזיה מיילס עם סל בכורה בדרך למשחק נהדר בו קלע שלוש שלשות, מקסים דה זאו ועודד ברנדווין שמרו על היתרון המקומי והרבע השלישי הסתיים ב-49:53.

מיילס פתח גם את הרבע האחרון עם זריקה מדויקת והשלים ריצת 0:12, פניני גם הוא דייק ממרחק ולמרות שהפועל ת"א נשארה צמודה לחולון, היא לא הצליחה לייצר ריצה כפי שעשתה בחצי הראשון. הפועל ת"א כבר התקרבה לכדי 63:61 בזכות שלשה של גייב יורק (שקודם לכן היה על 0 מ-6 לשלוש), אבל מיילס, מגי וג'ונסון חתמו את הסיפור.

כידוע, ביום ראשון הפועל ירושלים תפגוש את מכבי ראשון לציון והמנצחת תארח את הפועל גלבוע/גליל, כך שבשבוע הבא נגלה מי תצטרף לחולון בתור שתי הזוכות במשחקי העלייה, שייקחו חלק בשלב הבתים השני של הליגה הבלקנית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי