סטירה לפרצוף: הפועל ירושלים הודחה מהבלקנית בבכורה של אדומייטיס

דאיניוס אדומייטיס | ברני ארדוב

אחרי ההפסד לטורק טלקום בליגה האלופות, האדומים איבדו יתרון דו ספרתי נגד הכתומים והפסידו 79:73 בארנה. 16 נק' למונרו, דאבל-דאבל למיצ'ל (14 נק' ו-12 ריב'). מנגד, 13 נק' לכהן סבן. גודס יפגוש את גליל/גלבוע

(גודל טקסט)

הפועל ספגה הערב (ראשון) סטירה נוספת העונה. אחרי שהפסידה לטורק טלקום והסתבכה בליגה האירופית, האדומים איבדו שוב יתרון דו ספרתי והפסידו 79:73 למכבי ראשון לציון בקרב על הכרטיס לשלב הבא בליגה הבלקנית, כל זאת במשחק הבכורה של דאיניוס אדומייטיס על הקווים.

אם נקפוץ לרבע השלישי במשחק, הפועל ירושלים הובילה ב-18 נקודות ונראה שהיה שהיא בדרך הבטוחה למפגש עם הפועל גליל/גלבוע בשלב הבא. מאותו רגע דריל מונרו ונועם דוברת העלו הילוך במשחק והובילו קאמבק נפלא של הכתומים במשחק.

מבחינת מספרים, מדובר בהפסד הרביעי ברצף של הפועל ירושלים בכל המסגרות. אם מסתכלים על הרבע המכריע בהתמודדות, הירושלמים פשוט נחנקו וקלעו 11 נקודות בלבד, לעומת 28 נקודות של ראשל"צ על הפרקט בבירה.

מונרו. הצטיין בבירה | ברני ארדוב

קלעים

מכבי ראשון לציון: דריל מונרו 16 נקודות, אקיל מיצ'ל 14 (12 ריבאונדים), נועם דוברת 13, טריי לוריס 11, גולן גוט 9, עידו פליישר 6, אייזיה טיילור 5, נמרוד טישמן 3 (6 אסיסטים) נועם אביבי 2.

הפועל ירושלים: עדי כהן סבן וג'אמיל ווילסון 13 נקודות כ"א, סולימאן בריימו 12, ג'קובן בראון 10, כריס קרמר וטיישון תומאס (13 ריבאונדים) 8 כ"א, תמיר בלאט 5, עידן זלמנסון 4.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי