טי.ג'יי קליין במו"מ מתקדם עם מכבי תל אביב

טי.ג'יי קליין
טי.ג'יי קליין | עדי אבישי

הפורוורד צפוי לעזוב את ברשיה ולהצטרף מיידית לצהובים, שבזכות הקפאת "חוק המתאזרחים" יוכלו לצרפו ללא שיהיה צורך בתשלום קנס בגובה 200 אלף שקל

(גודל טקסט)

האם טי.ג'יי קליין חוזר לישראל מהדלת הראשית? הפורוורד בן ה-26, שמחזיק באזרחות ישראלית ועד הקיץ האחרון שיחק קרוב לשלוש שנים בהפועל חולון שבמהלכן גם זכה עם הקבוצה בגביע המדינה, נמצא במו"מ מתקדם עם מכבי תל אביב.

מכבי תל אביב לא תכננה לבצע שינויים בסגל הקבוצה לנוכח התקופה הלא פשוטה אליה נקלעה מבחינה כלכלית וגם בשל חוסר ההצלחה ביורוליג עד כה לאחר קצת יותר מחצי עונה, אלא שברשיה האיטלקית צפויה לשחרר בקרוב מאוד את המתאזרח ובמכבי ת"א מיהרו לקפוץ על המציאה, גם בשל העובדה ש"חוק המתאזרחים" הוקפא ונקבע כי תשלום קנס על סך 200 אלף שקל ישלמו רק עבור מתאזרחים שקיבלו אזרחות אחרי יולי 2020, כך שקליין יוכל להצטרף מבלי שיהיה צורך לשלם קנס על צירופו.

קליין, בנה של הכדורסלנית ננסי ליברמן, החל את דרכו באירופה במדי גלאטסראיי, אולם שוחרר כעבור חמישה משחקים בלבד ועבר לחולון, ואיתה כאמור זכה בגביע המדינה ב-2018. בין לבין הוא גם ניסה להרשים בליגת הפיתוח במדי מילווקי באקס, אבל ביולי האחרון עבר לאיטליה וכעת נמצא בדרכו חזרה לישראל.

טיי ג'יי קליין, דני אבדיה
חוזר לישראל. טי.ג'יי קליין עם אבדיה | עדי אבישי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי