עקב חולה קורונה בריאל: נדחה משחקה של מכבי ת"א נגד גלבוע

שחקני מכבי תל אביב חוגגים | דני מרון

ניקולאס לאפרוביטולה, ששיחק מעל 20 דקות נגד הצהובים בחמישי האחרון, נמצא חיובי ובעקבות כך הוחלט לדחות את המפגש בין האלופה לקבוצה של אבישי גורדון

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב קיבלה הערב (שבת) הודעה רשמית מרופא היורוליג כי שחקנה של ריאל מדריד, ניקולאס לאפרוביטולה ששיחק מעל 20 דקות במשחק היורוליג נגד הצהובים ביום חמישי האחרון, התגלה כחיובי לקורונה. לאחר התייעצות משותפת ועל מנת שלא לסכן את המשך קיום הליגה, החליטה מנהלת הליגה לדחות את המשחק בין האלופה להפועל גלבוע/גליל הערב בזירה המקומית. שחקני מכבי תל אביב יעברו הלילה בדיקות קורונה.

המשחק בין הקבוצות של יאניס ספרופולוס ואבישי גורדון, היה אמור להשלים את המחזור ה-10 ולהיות זה שיחדש רשמית את הפעילות בליגת העל בכדורסל, אחרי שבועיים של פגרה כפויה בעקבות הסגר. הודעת היורוליג גרמה לשינוי דרמטי בהתפתחויות, שכן ההחלטה לדחות את ההתמודדות התקבלה פחות משעה לפני תחילתה. מחר ייערכו שלושה משחקים במסגרת המחזור ה-14.

כידוע, עד כה רק אחד משחקני מכבי תל אביב נדבק בנגיף מתחילת העונה: סנדי כהן. המתאזרח נמצא חיובי לפני כשבועיים, אך הקבוצה לא נאלצה להיכנס לבידוד כיוון שכהן לא שהה עם הסגל, אלא בילה את תקופת החגים בחופשה בארצות הברית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי