טי.ג'יי קליין חתם במכבי ת"א: "נרגש להצטרף לכזה מועדון היסטורי"

טי.ג'יי קליין | מכבי תל אביב, רשמי

הפורוורד הישראלי (26, 2.06 מטרים), ששיחק עד כה העונה בליגה האיטלקית, צורף עד תום העונה הנוכחית עם אופציה לעוד שנה. ספרופולוס: "הוא בגיל המתאים ביותר לעשות את קפיצת המדרגה הבאה בקריירה שלו"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב החתימה היום (ראשון) את טי.ג'יי קליין (26, 2.06 מטרים) עד תום העונה הנוכחית עם אופציה לשנה הבאה. הפורוורד הישראלי, חבר סגל הנבחרת, שיחק מאז פתיחת העונה במדי ברשיה מהליגה האיטלקית הבכירה וכעת יצטרף לסגל של יאניס ספרופולוס כאופציה נוספת לעמדות 3, 4 ו-5.

"אני רוצה להודות לבעלים ולהנהלה על החתמת טי.ג'יי קליין", אמר המאמן יאניס ספרופולוס לאתר הרשמי של המועדון. "הוא שחקן שעם האנרגיות וההשקעה שלו מגיע כדי לעזור לקבוצה להתחרות ולנסות להשיג את היעדים. טי.ג'יי מכיר את הליגה הישראלית והוא בגיל המתאים ביותר לעשות את קפיצת המדרגה הבאה בקריירה שלו".

"אני נרגש להצטרף לכזה מועדון היסטורי", אמר טי.ג'יי קליין לאתר הרשמי של מכבי לאחר שחתם על החוזה. "אני מודע למסורת העשירה וכבר לא יכול לחכות לכך שאעזור לתרום לכך, אני מקווה שמול קהל האוהדים הנהדר של מכבי".

יאניס ספרופולוס | דני מרון

טי.ג'יי קליין לקח חלק ב-13 משחקי ליגה העונה במדי ברשיה בהם קלע 11.6 נקודות, קטף 4.4 ריבאונדים ומסר 2.4 אסיסטים (12 נקודות מדד יעילות) ב-22 דקות בממוצע לערב. ביורוקאפ הוא תרם 10.4 נק', 4.7 ריב' ו-1.4 אס'. מדובר, כזכור, בשחקן גבוה שיודע להוריד כדור לקרקע ומאיים גם מעבר לקשת השלוש.

בעונה שעברה שיחק קליין ב-21 מחזורים של העונה הסדירה בליגת העל במדי הפועל חולון. הוא היה אחד הישראלים הבולטים בליגה והעמיד ממוצעים של 12.9 נקודות (39% מהשלוש), 6.4 כדורים חוזרים ו-3.1 אסיסטים (16 נק' מדד) בקצת יותר מ-29 דקות לערב. בליגת האלופות של פיב"א סיפק 10.1 נקודות, 5.4 ריבאונדים ו-3.1 אס' למשחק.

טימות'י ג'וזף קליין הגיע ממשפחה ספורטיבית והוא בנם של טים קליין ושל כדורסלנית העבר של נבחרת ארצות הברית, המאמנת ושדרנית הכדורסל ננסי ליברמן, חברת היכל התהילה והאישה הראשונה שאימנה קבוצת גברים מקצוענית בבכדורסל האמריקאי. בקולג' הוא שיחק בשורות ניאגרה וריצ'מונד, לפני שחצה את האוקיינוס לאירופה וחתם בגלאטסראיי בקיץ 2017.

טי.ג'יי קליין
טי.ג'יי קליין | עדי אבישי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי