ניצחון גדול להרצליה באילת, הפועל ב"ש גברה על ראשל"צ

שרון דרוקר | ברני ארדוב

הקבוצה של דרוקר נקמה בדרומיים על ירידת הליגה עם 84:98 נהדר, קלארק להט על 27 נקודות ו-9 ריבאונדים. הכתומים איבדו יתרון דו ספרתי והפסידו 70:62 בבית לקבוצה של רמי הדר. חולון נכנעה 96:85 להפועל חיפה

(גודל טקסט)

לאחר הפגרה שנמשכה שלושה שבועות בעקבות הסגר, ליגת העל בכדורסל שבה הערב (ראשון) לפעילות עם שלושה משחקים. תחילה, בני הרצליה ניצחה בחוץ 84:98 את הפועל אילת. במקביל, הפועל באר שבע רשמה 62:70 נגד מכבי ראשון לציון ובמשחק השלישי, הפועל חולון נכנעה 96:85 להפועל חיפה.

הפועל אילת – בני הרצליה 98:84

איזה משחק קיבלנו הערב באולם בגין. בפעם האחרונה בה הרצליה הגיעה לאילת, היא הפסידה על הבאזר וירדה לליגה הלאומית. המאמן המנצח היה אז שרון דרוקר, שמדריך כיום את העולה החדשה והוביל אותה לניצחון גדול על הקבוצה הדרומית. לא פחות מחמישה שחקנים קלעו בספרות כפולות עבור הרצליה, כאשר במוקד עמד המופע של קוטי קלארק אשר צלף 27 נקודות, הוריד תעשה כדורים חוזרים וחילק חמישה אסיסטים.

מלבד קלארק, גם מקס היידגר (19 נקודות) וטרל פארקס (13 נקודות, תשעה ריבאונדים) בלטו עבור הקבוצה האורחת, שהובילה כמעט בכל דקות המשחק וברבע הרביעי ברחה ליתרון דו ספרתי בזכות יכולת טובה של היידגר, פארקס ויאיר קרביץ ברבע המכריע.

דרוקר עם היידגר. ניצחון גדול של הרצליה באילת | דני מרון

מכבי ראשון לציון – הפועל באר שבע 70:62

פעם נוספת, החבורה של רמי הדר הוכיחה הערב המון אופי על הפרקט. למרות פתיחת משחק רעה, האדומים-לבנים הצליחו לחזור בגדול מפיגור של 17 נקודות במהלך הרבע השני, עלתה ליתרון ולא איבדה אותו עד לניצחון היקר, שהחזיר את הקבוצה מב"ש למאזן חיובי.

קיילב אגאדה הוכיח כמה הוא חושב עבור קבוצתו. הגארד-פורוורד שב הערב מפציעה וכיכב על הפרקט בבית מכבי עם 18 נקודות, רובן הגיעו ברגעי החזרה של הפועל ב"ש במשחק. גם ספנסר וייס ועמית זיס בלטו בשורות המנצחת, כאשר מנגד אקיל מיצ'ל צלף 23 נקודות.

נמרוד טישמן | עודד קרני

הפועל חיפה – הפועל חולון 85:96

אחרי ההעפלה המרשימה לשמינית גמר ליגת האלופות של פיב"א, הגיעה נפילת מתח עבור הקבוצה של סטפאנוס דדאס שפיגרה במשך רוב המשחק ולא הצליחה לנצל ריצת 2:10 ברבע האחרון כדי להפוך את התוצאה ולצאת עם הניצחון. ג'ייסון סיגרס ועמית שמחון סיפקו כל אחד מהלך של סל ועבירה בדקה האחרונה, כחלק מריצת 0:11 של החיפאים בדרך לניצחון שלישי רצוף.

קינן אוואנס הוביל את הפועל חיפה עם 23 נקודות, עמית שמחון הוסיף 22, ראקים באקלס תרם 17 ואיגור נסטרנקו קלע 15. בהפועל חולון בלט מקסים דה זאו עם 27, סי ג'יי האריס רשם 21 וגיא פניני הוסיף 10.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי