בני הרצליה החתימה את הגארד ג'ארד קאנינגהאם

ג'ארד קאנינגהאם | Marcel Engelbrecht/NurPhoto via Getty Images

הקבוצה של שרון דרוקר מצאה מחליף לפרנק גיינס, ששוחרר במהלך החודש שעבר. לשחקן הרכש (29, 1.93) 84 הופעות ב-NBA בשש קבוצות שונות ולפני שלוש עונות הוא הוביל את באיירן מינכן לזכייה בדאבל הגרמני

(גודל טקסט)

אחרי שחזרה אתמול (ראשון) לליגת העל עם ניצחון חוץ גדול על הפועל אילת, בני הרצליה הודיעה היום על החתמתו של הגארד האמריקאי ג'ארד קאנינגהאם עד תום העונה, במקומו של פרנק גיינס ששוחרר מהמועדון. קאנינגהאם (29, 1.93), בוגר מכללת אורגון, נבחר במקום ה-24 בדראפט 2012 והחל מאותה שנה ועד 2016, שיחק לסירוגין ב-NBA ובליגת הפיתוח שלה. בסך הכל רשם 84 הופעות בליגה הטובה בעולם, בדאלאס מאבריקס, סקרמנטו קינגס, אטלנטה הוקס, לוס אנג'לס קליפרס, קליבלנד קבאלירס ומילווקי באקס.

בעונת 2016/17 הצטרף הגארד לנאנג'ינג הסינית, בה קלע 34 נקודות בבמוצע למשחק. עונה לאחר מכן שיחק בבאיירן מינכן ובעונת הבכורה שלו באירופה הוביל את הקבוצה לזכייה בדאבל בגרמניה, עם 12.1 נקודות למשחק בבונדסליגה ו-19.3 בממוצע בגביע. בנוסף, קאנינגהאם הגיע עם הבווארים לחצי גמר היורוקאפ, מפעל בו קלע 12.4 נקודות.

בעונת 2018/19 שיחק האמריקאי בברשיה האיטלקית ותרם בה 13.7 נקודות למשחק. בעונה שעברה שיחק בסנטה קרוז מליגת הפיתוח ובמהלך העונה הצטרף לשנחאי הסינית, בה הספיק להופיע רק שלוש פעמים לפני שהליגה נעצרה בעקבות הקורונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי