קיילין לוקאס עזב את עירוני נהריה וחתם במכבי חיפה

קיילין לוקאס | מכבי חיפה

הגארד, שמדורג שני בטבלת הקלעים בליגת העל עם 21.1 נקודות למשחק, שוחרר מהסגולים והצטרף לירוקים עד תום העונה: "מצפים שיסייע לנו לשפר את רמת הקבוצה בעזרת היכולת ההתקפית והמנהיגות שלו", אמר ג'ף רוזן

(גודל טקסט)

מכבי חיפה תנסה לקטוע רצף של חמישה הפסדים בכל המסגרות כשתתארח אצל הפועל גלבוע/גליל הערב (שלישי). שעות ספורות לפני המשחק, הירוקים, ששקועים במקום האחרון בטבלת ליגת העל וערכו לא מעט שינויים בסגל לאחרונה, הודיעו על החתמו של הגארד האמריקאי קיילין לוקאס עד תום העונה הנוכחית.

לוקאס (31, 1.85), שיכול לשחק בעמדות 1 ו-2, החל את העונה בעירוני נהריה ורשם בה ממוצעים של 21.1 נקודות (מדורג שני בליגה), ארבעה ריבאונדים וארבעה אסיסטים למשחק, כשהוא מדייק ב-40% בזריקות מחוץ לקשת. התחנה הראשונה שלו בישראל הייתה הפועל ירושלים, בה שיחק בעונת 2017/18. בנוסף, לוקאס עבר גם בליגת הפיתוח של ה-NBA ושיחק ביורוליג עם אולימפיאקוס והכוכב האדום בלגרד, וביורוקאפ עם בנביט הטורקית.

לוקאס, שקיבל מנהריה את האישור לעזוב לאחר שהסגולים צירפו את הגארדים מקנזי מור ומאליק ניומן, סיפק את המשחק הטוב ביותר שלו העונה דווקא נגד מכבי חיפה, עם 31 נקודות ושמונה אסיסטים. "אנחנו שמחים לצרף את קיילין למכבי חיפה, הוא החל את העונה חזק ומתאים לקבוצה שלנו", אמר המאמן דניאל סאואנה. הבעלים ג'ף רוזן הוסיף: "קיילין הוא שחקן ברמה גבוהה, אנחנו מצפים שיסייע לנו לשפר את רמת הקבוצה בעזרת היכולת ההתקפית שלו והמנהיגות שלו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי