רביעי: טימור מחפש ציון דרך נגד אילת, חולון חוששת מהאקס

בר טימור | דני מרון

ליגת ווינר: הגארד זקוק ל-12 נק' כדי להיכנס לרשימת 200 הקלעים הגדולים בתולדות הליגה, היריבה רוצה לשכוח מהביקור האחרון שלה בהיכל קבוצת שלמה. ג'ו אלכסנדר יזכה לטקס, יעזור לנהירה לגבור על הקבוצה של דדאס?

(גודל טקסט)

הכדורסל הישראלי נהנה גם הוא מהחזרה לשגרה. מחר (רביעי) ייערכו שני משחקים בליגת ווינר. הפועל תל אביב שמדורגת במקום ה-12 והלפני אחרון תארח את הפועל אילת המוליכה למשחק קצוות. במקביל, הפועל חולון שנעצרה מאחרי מומנטום טוב, תקווה לחזור לנצל כשתפגוש את עירוני נהריה האחרונה בטבלה.

הפועל ת"א (6:2) – הפועל אילת (3:8)| 19:00

כמעט שבועיים שהאדומים לא שיחקו, מאז נכנעו 77:66 להפועל חולון והודחו מהליגה הבלקנית. שתיים מהסיבות  הברורות להפסד היו הקושי לשלוש כאשר קלעו רק 5 זריקות מתוך 12 וכן אחוז רע מקו העונשין (9 מ-18). נקודת האור היה טייריק ג'ונס שתרם 21 נקודות ו-10 ריב' בזמן שים מדר קלע 15 נק'. בר טימור יוכל לרשום הישג יפה שכן אם יקלע 12 נק' יכנס לרשימת 200 הקלעים הגדולים בתולדות הליגה.

האורחת, מנגד, רשמה הפסד מתסכל בחזרתה לליגה כשלפני יומיים הפסידה 94:84, בזמן שפיגרה כמעט לאורך כל הערב. ערב מעולה של יהונתן שולדבראנד שקלע 18 נקודות ב-18 דקות ללא החטאה מהשדה – לא עזר. עם אותו הפסד, נעצרה הקבוצה של אריאל בית הלחמי לאחר שלושה ניצחונות ליגה רצופים.

יהונתן שולדברנד, כריס קרמר |

את הביקור האחרון שלה בהיכל קבוצת שלמה – אילת תרצה לשכוח. לפני כחצי שנה נכנעה אילת 69:60 אך זה לא רק זה, היא רשמה רבע אחרון מביש בו קלעה 4 נק' בלבד וכמובן איבדה יתרון 8 נק' בקרב קריטי על הכניסה לפלייאוף. עוד שיא שלילי שנשבר אז היה 27 איבודי כדור.

הפועל חולון (4:5) – עירוני נהריה 8:1| 21:00

הקבוצה של סטפאנוס דדאס נעצרה אחרי חמישה ניצחונות ליגה רצופים כשהפסידה 96:85 להפועל חיפה. זו הייתה הפעם הראשונה בה הקבוצה סופגת 90 נק' מאז המשחק הראשון בראשל"צ. העונה בנוסף נעצרה על מספר הריבאונדים הנמוך ביותר (27) וכן איבודי כדור (18) וחטיפות (14). המאמן כמובן היה לא מרוצה ממה שראה, למעט אולי יכולתם של מקסים דה זאו שבלט עם 5 מ-6 לשלוש ו-27 נק' וכן סי.ג'יי האריס שקלע 21 נק'.

דדאס לא מתייחס למצב היריבה לקראת המשחק: "אנחנו חייבים לנצח, אנחנו בעיצומו של לוח זמנים קשה מאוד. נהריה מחפשת ניצחונות והיא תהיה מסוכנת אחרי ההעברות שביצעה. אני בטוח שהשחקנים שלי יגיעו עם גישה חיובית אחרי ההפסד האחרון. צעד אחר צעד, החל מהמשחק הזה, ננסה לבנות רצף חדש כדי להגיע לצמרת".

ג'ו אלכסנדר, עוז בלייזר | אדריאן הרבשטיין

שתי הקבוצות מגיעות כמובן במומנטום שונה לחלוטין. חולון ניצחה ב-14 מ-16 משחקיה האחרונים בכל המסגרות בעוד נהירה הפסידה בעשרה מ-11 האחרונים. כמו כן, נהריה שיחקה רק פעם אחת ב-2021 – כשנכנעה 77:72 להפועל גלבוע/גליל בליגה הבלקנית. ג'ו אלכסנדר יזכה לטקס מהאקסית חולון לפני המשחק וישמח לשחזר את יכולתו מאותו משחק נגד גלבוע שכן הפגיז 32 נק'.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי