בתום דרמה אדירה: מכבי חיפה ניצחה 77:78 בגלבוע גליל

נאור שרון | מכבי חיפה, רשמי

נאור שרון התעלה בדקות הסיום והוביל את הירוקים לניצחון חוץ גדול בגן נר, במשחק שבו היתרון התחלף 23 פעמים. קובינס כיכב (24 נק' ו-15' ריב') אך נפצע בדקות הסיום, סמית' הוסיף 13, מנגד, 19 של זיו לא הספיקו

(גודל טקסט)

המחזור ה-14 בליגת ווינר סל נמשך הערב (שלישי), בקרב הקצוות בין הפועל גלבוע גליל המדורגת שלישית עם מאמנה החדש, אבישי גורדון, לבין מכבי חיפה, האחרונה בטבלה שהגיעה עם צמד השחקנים החדשים, רומן רובינשטיין הבלארוסי, אקס הפועל באר שבע ומייקל קובינס הנהדר, שעורכים בכורה בליגה.

גלבוע גליל הגיעה למשחק במאזן 2:7, אחרי שמשחק החזרה שלה ביום שבת נגד מכבי תל אביב, נדחה לאחר שהצהובים נחשפו לחולה מאומת בריאל מדריד וחיכו לתוצאות הבדיקות. נזכיר, כי רק בשבוע שעבר, האדומים עלו לשלב הבתים השני של הליגה הבלקנית אחרי ניצחון 78:85 על ראשל"צ במשחק הראשון של גורדון בתפקיד. מנגד, מכבי חיפה הפסידה בחמשת המשחקים האחרונים שלה, אך המאזן החיובי שלה בגן נר (שישה ניצחונות מתוך שבעת משחקי החוץ האחרונים) נשמר, והירוקים השיגו ניצחון חשוב ודרמטי.

ברבע הראשון קובינס התחיל מצוין, והרגיש בנוח לצד דונטה סמית' בדרך ל-9 נקודות רצופות של הירוקים, אבל הרכז של גלבוע, יפתח זיו, החזיר את היתרון ל-11:12. החיפאים נשארו במשחק, סמית' כבר הגיע לדאבל פיגרס והוביל את הירוקים ליתרון 21:24 בסיום הרבע הראשון. ברבע שני, המארחת חזרה למשחק בגדול. ההגנה התהדקה, הירוקים התקשו לקלוע ויפתח זיו, ג'הייבה פלויד ואיזייה קאזינס דחפו את גלבוע חזרה למשחק עם ריצה הגנתית מרשימה ועצרו את הירוקים על 10 נקודות בדרך ליתרון 34:41 במחצית.

הרבע השלישי היה המופע של מייקל קובינס. הפורוורד האדיר קלע 12 נקודות ב-5 דקות והציג משחק ריבאונד מרשים בצבע, שדחף את הירוקים חזרה למשחק ואף ליתרון, אך גלבוע לא ויתרה, חסימה ענקית של חנוכי על קובינס הזריקה מומנטום לקבוצה מגן נר שהצליחה בשיניים לשמור על יתרון 54:55 בסיום הרבע השלישי.

הרבע הרביעי היה צמוד ומורט עצבים, היתרון החליף ידיים במהלך המשחק לא פחות מ-23 פעמים במהלך המשחק ושחקני המארחת התחילו להסתבך בבעיות עבירות, מה שעזר לירוקים לעלות ליתרון, עם שלשה גדולה 2:55 דקות לסיום המשחק. 1:43 לסוף, המצטיין במשחק, מייקל קובינס, עזב את הפרקט כשהוא צולע ומלווה בחבריו לקבוצה, דבר שהדאיג את הספסל החיפאי. יפתח זיו לקח את הפיקוד וקלע חמש נקודות רצופות, כולל שלשה גורלית 1:40 לסוף שהחזירה את היתרון לקבוצתו. נגמר? עדיין לא. דקה לסיום, נאור שרון לקח זריקה קשה, קלע והחזיר את היתרון לחיפה. 74:76. 9 שניות לסיום, עם שנייה וחצי בלבד לסיום ההתקפה של גלבוע, חן כלפון הצעיר קלע שלשה משוגעת שהחזירה את היתרון לאדומים, דרמה אדירה בגן נר בסיום, 76:77 לגלבוע!

וזה עדיין לא נגמר! הכדור האחרון במשחק הלך לנאור שרון, שנכנס לסל בכל הכוח על כל ההגנה והצליח לקלוע! 77:78 לחיפה, 2.3 שניות לסיום המשחק! גלבוע ניסו במהלך האחרון של המשחק להוציא אלי-הופ מהחוץ, אך לא הצליחו, ומכבי חיפה משיגים את הניצחון השני שלהם העונה בתום דרמה אדירה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי