אחרי כחודשיים וחצי: האוול יחזור מול בני הרצליה

ריצ'רד האוול | דני מרון

לאחר היעדרות ארוכה, הסנטר בן ה-30 של הפועל חולון אמור לשוב לפרקט בשבת. דדאס יחליט מי מבין חמשת הזרים לא יירשם להתמודדות וגם: נקודת הציון המרשימה של אוחיון. מכבי ראשל"צ תפגוש את נהריה

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

ליגת ווינר סל תחודש מחר (שבת) עם שני משחקים. במוקד, הפועל חולון תפגוש את בני הרצליה בחוץ. במשחק הראשון של היום, מכבי ראשון לציון תגיע לאולם עין שרה למפגש מול נועלת הטבלה, עירוני נהריה, אשר תנסה להתאושש משני ההפסדים הרצופים.

בני הרצליה – הפועל חולון

לאחר היעדרות ארוכה, יוגב אוחיון חזר לשחק במדי הפועל חולון במחזור הליגה האחרון מול עירוני נהריה. מחר (שבת) הקבוצה של סטפאנוס דדאס תקבל שחקן נוסף שישוב מהיעדרות לא קצרה בכלל – ריצ'רד האוול. הסנטר בן ה-30 יחזור אחרי כחודשיים וחצי לפרקט.

אגב, אוחיון הגיע לציון דרך מרשים במשחק מול נהריה, בו הגיע ל-3,000 נקודות בקריירה בליגה העל, מה שמציב אותו במקום ה-71 בטבלת קלעי כל הזמנים. ההחלטה על זהות הזר שלא יירשם למשחק מבין חמשת הזרים תתקבל בהמשך.

מאמן הקבוצה, דדאס, אמר לקראת המפגש: "משחק קשה נוסף לפנינו. הרצליה היא קבוצה שביצעה כמה שינויים, החליפה שחקנים, ובעקבות כך היא השתפרה מאוד לאחרונה. היא מגיעה אחרי ניצחון גדול באילת ואנחנו מודעים לזה. כמו תמיד אנחנו מתכוננים לקרב ואני מכין את השחקנים שלי לחשיבות שלנו להגיע למשחק הזה בגישה הנכונה. לא היה לנו הרבה זמן להתכונן למשחק אבל נילחם עד הסוף כדי להשיג עוד ניצחון".

יוגב אוחיון | ברני ארדוב

בגזרת הרצליה, הקבוצה ערכה שינוי בסגל כשהחתימה השבוע את ג'ארד קאנינגהאם (29, 1.93 מ'), אשר החליף את פרנק ג'יינס ששוחרר מהמועדון. בנוסף לכך, המקומיים מגיעים להתמודדות במצב רוח חיובי לאחר ניצחון חוץ ראשון העונה בליגה, כשגברו על הפועל אילת. בכל שבעת המפגשים האחרונים בין הקבוצות ניצחה הפועל חולון את הרצליה, ומחר מקווים הכחולים/לבנים לשנות את הסטטיסטיקה ובכך להיצמד לחלק העליון של הטבלה.

עירוני נהריה – מכבי ראשל"צ

סגנית האלופה, למי ששכח, נמצאת בתקופה פחות טובה מאז חזרת הליגה מפגרת הקורונה ותקווה להתאושש מההפסד האחרון להפועל באר שבע, בו היא קלעה 62 נקודות, במה שהווה שיא שלילי מאז אוקטובר 2019. חניכיו של גיא גודס ממוקמים כרגע במקום ה-10 בטבלה, והמשחק מחר הוא הזדמנות טובה עבורם לשפר עמדות לקראת המשך הליגה. אייזיה טיילור יחזור לסגל ויחד עם אקיל מיצ'ל, שהיה נקודת האור הבודדה במשחק האחרון (23 נק' ו-15 ריב'), הכתומים אמורים להתגבר על האחרונה בטבלה.

המארחת, מנגד, תגיע להתמודדות במצב רוח שפוף במיוחד, זכר לתבוסה שלה מול הפועל חולון במה שגורר כבר ארבעה הפסדים רצופים. הסגולים מדורגים אחרונים בטבלה גם במדד ספיגת הנקודות עם 96.3 בממוצע לערב, והם יהיו חייבים להגביר את האגרסיביות במידה וירצו להוציא משהו מהמשחק. נתון אחד שיכול לשמח את נהריה הוא הפעם האחרונה שבה נפגשו הקבוצות באולם עין שרה, ניצחו המקומיים במשחק משוגע ואחרי שלוש הארכות 114:118.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי