הפועל חולון ניצחה 71:85 את בני הרצליה

כריס ג'ונסון, גיא פניני | לירון מולדובן

הסגולים-צהובים רשמו ניצחון שני רצוף על חשבון החבורה של שרון דרוקר, מאמנם לשעבר. טיירוס מגי הוביל חמישה קלעים בספרות כפולות עם 17 נקודות, כריס ג'ונסון הוסיף 14. מקס היידגר וטרל פארקס קלעו 13 כ"א מנגד

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

מרבית משחקי המחזור ה-13 בליגת העל בכדורסל ייערכו בעוד שבוע, אך המפגש בין הפועל חולון לבני הרצליה הוקדם להערב (שבת) ובו הקבוצה של סטפאנוס דדאס ניצחה 71:85 את העולה החדשה, במה שהיווה ניצחון שני ברציפות עבורה וקטע רצף זהה בו החזיקה החבורה מהשרון. חולון, שהייתה בכושר לוהט עד שמעדה נגד הפועל חיפה ביום ראשון האחרון, ממשיכה בחזרה למומנטום החיובי לאחר שדרסה את עירוני נהריה לפני שלושה ימים ועלתה למקום השישי בטבלה, כשהיא במאזן של שישה ניצחונות לעומת ארבעה הפסדים. הרצליה, שניצחה שלושה מתוך ארבעת משחקיה האחרונים, נותרה במקום ה-11.

הסגולים-צהובים הובילו בבטחה כבר מהרבע הראשון, בזכות כניסה מוקדמת לעניינים של מרבית שחקניה שהתחלקו באופן שוויוני במלאכת צבירת הנקודות, בדרך לחמישה קלעים בספרות כפולות בסיום המשחק. ההפרש הפך לדו ספרתי עוד במחצית הראשונה, אך ברבע האחרון אסיסטים גדולים של ריצ'ארד האוול (במשחק החזרה שלו) ודקות טובות של כריס ג'ונסון פתחו פער שיא של 23 נקודות, לפני שהרצליה מזערה נזקים לקראת הסיום.

טיירוס מגי הוביל את קלעי חולון עם 17 נקודות, ג'ונסון תרם 14 ושבעה ריבאונדים, גיא פניני ואייזיאה מיילס סיימו עם 13 כל אחד וסי ג'יי האריס הוסיף 12. בשורות הכחולים-לבנים, טרל פארקס ומקס היידגר היו הקלעים הבולטים עם 13 נקודות כל אחד. אלישי כדיר וקוטי קלארק תרמו 11 כל אחד.

שרון דרוקר. הפסד לאקסית | ברני ארדוב
עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי