ספרופולוס: "אם הייתי רוצה הפרש גדול בדרבי, לא הייתי משתף את הצעירים"

יאניס ספרופולוס | אודי ציטיאט

מאמן מכבי ת"א סיכם את ה-69:85 של קבוצתו נגד הפועל ת"א: "דרבי אף פעם לא משחק קל, לא חשוב מה המצב של היריבה. רציתי לוודא שנשחק טוב ובאופן יציב לאורך כל המשחק". קאסטריטיס: "די ברור מה לא עבד היום"

(גודל טקסט)

בפעם השנייה העונה, מכבי תל אביב ניצחה הערב (ראשון) את הדרבי העירוני בהפרש דו ספרתי. הצהובים לא התקשו נגד הפועל תל אביב, ובזכות משחק גדול של סקוטי ווילבקין רשמה 69:85 קליל בהיכל שלמה.

לאחר הניצחון המרשים, המאמן יאניס ספרופולוס סיכם: "חושב שהיינו מאוד מרוכזים, בתחילת המשחק התקפנו בדרך שאנחנו רוצים אבל גם הייתה לנו הנעת כדור טובה ומצאנו את השחקן הפנוי בקריאת מצבים טובה. קלענו טוב. בהגנה הוצאנו אותם מהסדר שלהם. היה חשוב שמהפתיחה הראנו שאנחנו לא רוצים להירגע במשך כל המשחק, הובלנו כל הדרך. אני מברך את השחקנים על הניצחון. דרבי אף פעם לא משחק קל, לא חשוב מה המצב של היריבה. זו הדרך שבה רציתי שנשחק"

היווני הוסיף: "אם הייתי רוצה לעשות את ההפרש הכי גדול לא הייתי מכניס את הצעירים בסיום. אני רוצה שהקבוצה תשחק טוב, לא חשוב כמה אנחנו קולעים. דורסי עשה עבודה טובה בהגנה למרות שהוא לא קלע הרבה, למשל. הוא תמיד מעסיק את ההגנה היריבה כי הם יודעים שהוא סקורר. רציתי לוודא שנשחק טוב ובאופן יציב לאורך כל המשחק".

ספרופולוס. "דרבי אף פעם לא משחק קל, לא חשוב מה המצב של היריבה" | אודי ציטיאט

"אנחנו מכבי ואנחנו רוצים לנצח בכל משחק. ברור שהשחקנים אנושיים ויהיו גם משחקים לא טובים. אבל מבחינה מנטלית, אני מצפה מהם להילחם כל הזמן. אמרתי בסוף המשחק הקודם שאנחנו צריכים לשנות את המנטליות והגישה. היום עשינו את זה קודם כל בהגנה. מבחינתי, הכי חשוב שנמשיך במנטליות הזאת. לכל הקבוצות יש ערבים לא טובים, העיקר שהלחימה תאפיין אותנו כקבוצה".

"זו סיבה נוספת להזכיר לכולכם מה שאני אומר כל הזמן – העונה הזו מוזרה מאוד, אנחנו במגפה ואנחנו לא יודעים אם אפשר יהיה לקיים משחקים. כרגע אנחנו לא יודעים איזה משחקים נשחק ואיזה לא, קשה מאוד להתכונן ככה. אנחנו מבינים שהעבודה שלנו לא קלה, האלטרנטיבות בזמן הקורונה הן רבות. הקורונה משפיעה על כל הקבוצות, אנחנו צריכים לפתור בעיות כל הזמן, בעיות שלא היו לנו לפני משבר הקורונה ושלא יהיו לנו גם אחריו" סיכם ספרופולס.

מן העבר השני, המאמן המנוצח יאניס קאסטריטיס סיכם: "אני לא חושב שזה קרה ברמה שזה קרה הרבה במשחקים הקודמים. זה משהו שאנחנו מדברים עליו כל הזמן, זה רגיל עבור קבוצה שמפסידה הרבה משחקים כפי שקרה לנו בחודשים האחרונים. אין ספק שכרגע אנחנו מרגישים הרבה יותר טוב מהבחינה הזו, עם יותר ביטחון ואנחנו מתחילים להכיר את היכולות של הקבוצה שלנו".

קאסטריטיס. "היה די ברור מה לא עבד טוב" | אודי ציטיאט

"היום פגשנו קבוצה שבאה ממשחק רע ביום שישי והם באו היום עקביים לאורך כל המשחק. בהשוואה למשחקים קודמים, אני חושב שבמחצית השנייה הגבנו. אם המשחק היה לפני כמה שבועות, היינו מתפרקים לחלוטין. אם אני לא טועה ניצחנו את הרבעים שלישי ורביעי. אנחנו עובדים על להישאר ביחד לאורך כל המשחק"

"זה היה די ברור מה לא עבד טוב. באופן כללי, אני יכול להגיד שהקבוצה במצב הרבה יותר טוב כרגע. אנחנו יודעים שאנחנו יכולים לעבוד ביחד, מה אנחנו רוצים לאורך המשחק ואיך להתמודד עם הדקות הרעות. איך ממשיכים למשחק נגד הרצליה? אנחנו צריכים למצוא את הביטחון שלנו. הוכחנו נגד אילת וגם היום שהשחקנים עובדים קשה ולמה הם מסוגלים כקבוצה. כולם יודעים מה המצב שלנו וכמה המשחק הבא חשוב, נעשה את המיטב שלנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי