בר טימור: "לפני ארבעה ימים היינו בעננים ועכשיו בא לנו למות"

בר טימור, טיילר דורסי | אודי ציטיאט

האדומים חזרו לקרקע אחרי הניצחון המוחץ על אילת כשהובסו 85:69 בדרבי נגד מכבי ת"א, הגארד הודה: "אני חושב שאנחנו בדרך טובה, אבל צריכים עוד קצת זמן"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הניצחון המוחץ על הפועל אילת בשבוע שעבר הביא את הפועל תל אביב במומנטום חיובי לדרבי אתמול (ראשון), אבל המומנטום הזה התפוגג תוך דקות ספורות והאדומים, שבעיקר רדפו אחרי היריבה העירונית, נשארו הרחק מאחור ונכנעו 85:69 בביתם, מה שהשאיר אותם במאזן של שלושה ניצחונות ושבעה הפסדים.  

ים מדר הרשים בהתקפה עם 22 נקודות ובר טימור הוסיף 13, לצד שבעה אסיסטים, אך מלבד טייריק ג'ונס שסיים עם 11 נקודות ושמונה ריבאונדים, שלושת הזרים האחרים של הפועל תל אביב – רג'י אפשואו, גייב יורק וג'יי פי טוקוטו, תרמו רק 14 נקודות ביחד וזה היה רחוק מלהספיק עבור הקבוצה של יאניס קאסטריטיס, שלא מצאה מענה לסקוטי ווילבקין בצד ההגנתי. "אין לי כל כך הסבר למה שקרה בהתחלה, פתחנו מאוד חלש ומאוד רך. כשאתה פותח בפיגור נגדם, לא קל לחזור ולרדוף", אמר טימור בסיום המשחק. "חוץ מהרבע הראשון וקצת בחצי השני ששיחקנו קצת יותר טוב, אין לנו יותר מדי מה לקחת מהמשחק הזה". 

ריבוי הפציעות והשינויים בסגל הקשו על הפועל תל אביב לייצר רצף של משחקים טובים מתחילת העונה. הניצחונות על הפועל חיפה בבלקנית ועל הפועל אילת בליגה נתנו תחושה שהקבוצה מתחילה לעלות על המסלול, אך ההופעה בדרבי ערערה את התחושה הזו. עם זאת, טימור ניסה להישאר אופטימי: "כשניצחנו את אילת לפני ארבעה ימים היינו בעננים ועכשיו בא לנו למות, אז אני מניח שהאמת היא איפשהו באמצע. אנחנו כן בדרך חדשה, היינו מאוד פצועים וחסרים העונה ועכשיו אנחנו כן מצליחים ליצור רצף של אימונים ומשחקים בסגל מלא. אנחנו צריכים עוד קצת זמן, אבל אני חושב שאנחנו בדרך טובה". 

כבר ביום רביעי יחכה לקאסטריטיס ושחקניו משחק שיקבע האם הקבוצה אכן בדרך הנכונה, כאשר בני הרצליה, שמדורגת מקום אחד מתחת להפועל תל אביב בטבלה, תתארח בדרייב אין. "אנחנו צריכים לשכוח מהמשחק הזה ולהתחיל להתכונן להרצליה. אולי זה הכי טוב שיש משחק עוד שלושה ימים, אין לנו זמן להתבאס", סיכם טימור.

ים מדר הרשים, אך זה לא הספיק בדרבי | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי