ים מדר תובע את הפועל ת"א ודורש שחרור בחינם בקיץ

ים מדר | אודי ציטיאט

נציגיו של קפטן האדומים, שמקווה לעבור ל-NBA בסוף העונה, פנו למוסד לבוררות לאור דרישת המועדון לקבל 700,000 דולר תמורת שחרורו: "החלטה מקוממת ומפתיעה". תגובת הקבוצה: "אין הסכם לפיו הוא זכאי לשחרור בחינם"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

חזית חדשה נפתחה בין ים מדר להפועל תל אביב: נציגיו של קפטן האדומים הגישו היום (שני) תביעה לבוררות נגד המועדון, בדרישה לשחררו ללא תמורה בסיום העונה הנוכחית וזאת בהתאם לחוזה בין הצדדים. מדר, שנבחר כזכור על ידי בוסטון סלטיקס במקום ה-47 בדראפט האחרון ב-NBA, מקווה לעבור לליגה הטובה בעולם בקיץ, אלא שהפועל תל אביב דורשת פיצוי של 700,000 דולר עבורו. הרכז מחזיק בחוזה עד לסיום העונה הבאה.

בכתב התביעה שעליו חתומים נציגיו של השחקן, עורכי הדין רועי רוזן וערן נוימן, נמסר: "לנוכח החלטתם המקוממת והמפתיעה של נציגי המועדון לחזור בהם מההסכמות הברורות והחתומות מול השחקן ולהמשיך ולהתנות את סיום החוזה בתמורה כספית, נאלצים נציגי השחקן להביא את עניינו בפני המוסד לבוררות. כאמור, נציגי המועדון הודיעו לשחקן כי לא יסכימו למעברו בסוף העונה הנוכחית אלא אם המועדון יקבל בתמורה סך של 700,000 דולר".

עוד נכתב: "דרישת נציגי המועדון עומדת בניגוד גמור להסכמות שהיו קיימות וחתומות בין השחקן לנציגי המועדון. נציגיו של השחקן פעלו במשך חודשים ארוכים לבוא בהסדר אל מול נציגי המועדון על מנת למנוע את אי ההבנה ולחסוך את עוגמת הנפש והפרסום הכרוכים בהליך שכזה, אולם נציגי המועדון סירבו לכל הסדר והפנו את השחקן אל המוסד לבוררות. אין בכוונתו של ים מדר להסיר אפילו במקצת מנחישותו להצלחת המועדון והבאתו להישגים הגבוהים ביותר. ים מדר ימשיך לייצג את המועדון בכל אירוע ספורט או אחר באיכות ובמסירות הגבוהה המאפיינים את התנהלותו עד כה והבוררות לא תעיב על אהבתו למועדון ורצונו בהצלחתו".

מדר. חזית חדשה בינו לאדומים | אודי ציטיאט

חשוב להזכיר כי בתחילת העונה, עוד בטרם בחירתו בדראפט, בין מדר להפועל תל אביב היו אי הבנות לאור רצונו של הקפטן להתרכז באימונים לקראת הדראפט, דבר שהוביל להיעדרותו מאימוני הקבוצה. לאחר מכן, האדומים הבהירו כי מדר החסיר אימונים באישור.

מהפועל תל אביב נמסר בתגובה: "ים מדר הוא שחקן תחת חוזה מחייב בהפועל תל אביב עד סוף עונת 2021/22 ללא אפשרות יציאה. באופן טבעי, הפועל תל אביב מעוניינת בקיום החוזה במלואו ועד תומו.
מיותר לציין שלו הייתה הפועל תל אביב מסכימה לשחרר את השחקן לפני תום עונת 2021/22, היה זה תמורת פיצוי ההולם את כישוריו של השחקן כפי שנהוג ומקובל בעולם הספורט. לו היה בידי נציגיו של ים הסכם לפיו הוא זכאי להשתחרר בחינם, מן הסתם שהם לא היו צריכים לפנות לבוררות. אנו מדגישים שאין קשר בין המחלוקת על סכום השחרור של ים המנוהל ע"י נציגיו של השחקן לבין הפן המקצועי בו ים והקבוצה ימשיכו לעמוד ביחד בכל האתגרים העומדים בפנינו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי