בית הלחמי: "אין באילת את הלחץ שיש במרכז"

אריאל בית הלחמי | דני מרון

המאמן, שמצליח בדרום אחרי שפוטר מהפועל תל אביב אשתקד, הסביר מה השינוי שעבד לטובתו והתייחס לרצף הלא טוב של קבוצתו עד הניצחון על הפועל חיפה: "הסגר קצת עצר אותנו". המטרה: "לסיים בשישייה הראשונה"

קבוצות: הפועל אילת
(גודל טקסט)

המומנטום החיובי של הפועל אילת נעצר מעט בשבועות האחרונים כשהקבוצה רשמה שלושה הפסדים רצופים בכל המסגרות, אך אתמול (ראשון) אריאל בית הלחמי ושחקניו חזרו למסלול הנכון עם ניצחון 80:89 על הפועל חיפה שהגיעה למשחק בכושר טוב. הערב בית הלחמי התראיין לתכנית הספורט של 103FM ודיבר על מצבה המקצועי של קבוצתו, כאשר בנוסף התייחס להבדלים בין מקום העבודה הנוכחית שלו לזה הקודם – הפועל תל אביב, ממנה פוטר במהלך העונה שעברה.

האזינו לראיון

תחילה הסביר בית הלחמי את הסיבות לרצף הלא טוב: "זה אמנם נראה הרבה אבל בסך הכל היו ארבעה משחקים כאלה. הסגר עזר לחלק מהקבוצות, שהחליפו שחקנים ושינו את הסגל מקצה לקצה. קבוצות שהיינו צריכים לשחק נגדן בהרכבים אחרים החליפו את השחקנים שלהם. לקבוצות כמונו, הסגר עשה הפוך. זה קצת עצר אותנו".

המאמן המשיך: "אני עדיין לא מוריד מאיתנו את שני המשחקים הלא טובים שהיו, הם לא משקפים את היכולת שלנו ולא מתאימים לנו ולכדורסל שהצגנו עד כה. אני שמח שאתמול, מול אחת הקבוצות הטובות שנמצאת בפורמה טובה ועם סגל מצוין, חזרנו קצת לעצמנו ונתנו משחק טוב. זה ניצחון חשוב שאני מקווה גם יחזיר אותנו בחזרה, כי אחרי המשחק ביום שבת אנחנו שוב נכנסים לסוג של עוצר בגלל פגרת הנבחרת".

השאיפות: "הפועל אילת היא מקום מאוד טוב לי. התחברה לנו קבוצה נהדרת, גם זרים וגם ישראלים צעירים ורעבים. מה ייחשב להצלחה? אסור לשכוח שהפועל אילת קבוצה אחרת השנה מבחינת התקציבים שאילת הייתה רגילה אליהן, אנחנו בתקציב אחד הצנועים בליגה מבחינת הסגל. מוקדם לדבר על פיינל פור, אבל אני חושב שאם נתברג בשישייה הראשונה כשהליגה תתחלק לבית עליון ובית תחתון, זו תהיה הצלחה. זו בעצם המטרה הראשונית שלנו".

שחקני הפועל אילת | דני מרון

אילו מטרות הציבו בפתיחת העונה: "דיברנו קודם כל על בניית קבוצה לטווח ארוך. אני חתום פה לשנתיים ומצאתי אנשים מאוד קשובים. עד עכשיו העבודה המשותפת מאוד טובה ובריאה. אילת מקום מאוד שקט, אין את הלחץ שיש במרכז ובסך הכל זה גם נותן לשחקנים אפשרות לעבוד ולהתרכז רק בכדורסל, כי גם העיר סגורה בגלל הסגר. זה גם תורם לאווירה הטובה שיש פה".

"יש עוד הרבה משחקים ואנחנו לא יודעים בדיוק באיזה רצף הם יהיו, כי משחקים נדחו ואנחנו שיחקנו יותר משחקים מכולם. המנוחה עשתה לנו לא טוב כמו שראיתם, אני מקווה שאנחנו נסיים בשישייה הראשונה ומשם אנחנו נדבר על דברים אחרים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי