לא כוחות: הפועל ירושלים הביסה 66:94 את הפועל ב"ש

שחקני הפועל ירושלים | דני מרון

הירושלמים רשמו ניצחון שני ברציפות על חשבון החבורה של רמי הדר בתצוגת שלשות בלתי נשכחת בארנה. שישה שחקנים של אדומייטיס קלעו בספרות כפולות, במה שהיווה כניצחון הביתי הראשון של המאמן

(גודל טקסט)

המחזור ה-16 של ליגת ווינר סל הפגיש הערב (שני) את הפועל ירושלים אשר אירחה את הפועל באר שבע ודרסה אותה 66:94. בעקבות הניצחון שמרה המארחת על המקום הראשון בליגה, במה שהיווה ניצחון שני ברציפות ו-W ראשון של דאיניוס אדומייטיס כמאמן באולם הביתי.

ירושלים, מאוכזבת מן ההדחה הכואבת מליגת האלופות של פיב"א לפני שבוע, חזרה לעצמה בגדול בזירה המקומית. לאחר הניצחון המשכנע נגד מכבי חיפה, חניכיו של הליטאי לא עצרו גם הערב, והם עומדים על מאזן מרשים של תשעה ניצחונות מול שני הפסדים בלבד. בצד הדרומי באר שבע רושמת עם ההפסד הערב מאזן שווה של שישה הפסדים ושישה ניצחונות, וחניכיו של רמי הדר יצטרכו לתת את הדעת על היכולת המזעזעת ברבע השלישי שסגרה את סיפור המשחק.  

הירושלמים לא יספיקו לנוח יותר מדי כשיפגשו הפועל נוספת, הפעם את זו של חיפה ביום חמישי הקרוב. באר שבע לעומת זאת תתמודד ביום ראשון הבא מול אלופת המדינה מכבי תל אביב, ותצטרך למצוא פתרונות יצירתיים לאור היכולת הדלה שלה הערב.  

אדם אריאל נתן משחק גדול כשתרם 15 נקודות ותמיר בלאט שהוסיף 15 משלו עזרו להפוך את כל הרבע הרביעי לגארבג' טיים אחד גדול. מלקולם היל המשיך במגמת השיפור שלו מאז עזיבתו של עודד קטש והוא שוב הצטיין, הפעם עם 12 נקודות, כאשר כל הנקודות ב-100 % מחוץ לקו השלוש. מנגד, רק קיילב אגאדה ניסה להילחם עם 17 נקודות, אך זה פשוט לא היה היום של הדרומיים, שלא יכלו לתצוגה ההתקפית הנהדרת של המקומיים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי