דורי סהר נבחר למצטיין: "מרגש אותי לעמוד פה"

דורי סהר | אודי ציטיאט

"מחבקים אותי ונותנים לי את כל מה שאני צריך כדי להיות טוב על המגרש", סיפר סהר לאחר שקלע 11 נקודות ב-60:95 של על מכבי ת"א על חיפה. ספרופולוס: "הצעירים הגיבו מצוין להזדמנות שקיבלו"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב מחצה אתמול (רביעי) 60:95 את מכבי חיפה, במשחק בו היא סגרה עניין בשלב מוקדם עם 35 נקודות ברבע הראשון. כל השחקנים של המאמן יאניס ספרופולוס עלו על הלוח והצהובים טיילו לניצחון קליל בהיכל בדרך למאזן 2:8 העונה בליגת ווינר סל. אנג'לו קלויארו הוביל עם 13 נקודות, עוז בלייזר הוסיף 12 ודורי סהר הצעיר התכבד ב-11 משלו.

כאמור, הניצחון החלק אפשר לספרופולוס להעניק דקות משחק לשחקנים הצעירים והם לקחו את ההזדמנות בשתי ידיים. אחד מהם היה סהר, שאף נבחר לשחקן המצטיין וסיפר על התחושות: "מרגש לעמוד פה. פעם אחת אני אהיה פה, פעם אחרת אחרים, לכל אחד בחדר הלבשה יש את הכישרון שלו והיכולת שלו. כשאנחנו מגובשים ומשתפים את הכדור, כל אחד יכול לעמוד פה".

סהר המשיך: "מהשנייה הראשונה שהגעתי לבוגרים כל המערכת עטפה אותי. גם בגיל הנוער. אנחנו מגיעים לאימוני בוקר כל יום, עובדים הכי קשה שאפשר. בהחלט מורגש שמחבקים אותנו ונותנים לנו את כל מה שאנחנו חייבים כדי להיות טובים על המגרש. אני מאמין שבעבודה קשה אפשר להשיג את הכל".

דורי סהר, עידן אלבר | אודי ציטיאט

ספרופולוס סיכם: "אני לא צריך להגיד הרבה על המשחק, אני חושב שהדבר הכי חשוב היה שהיינו רציניים במשך 40 דקות. התחלנו טוב מאוד והטבענו חותם על המשחק הזה. אני מאוד מרוצה ושמח שהייתה לי ההזדמנות לתת דקות לשחקנים הצעירים – והם הגיבו מצוין. הם צריכים להמשיך ולהיות מוכנים בכל פעם שהקבוצה תזדקק להם".

המאמן היווני התייחס גם לכך שלא הוריד את הרגל מהגז גם כשהמשחק היה גמור: "אם אתה רוצה להיות קבוצה עם מנטליות מנצחת, אתה צריך להיות תמיד מוכן, לא משנה מה התוצאה. גם אם אתה בפיגור 30 נקודות, צריך לשחק בדרך הנכונה. לא משנה מה התוצאה, אנחנו צריכים לשחק באותה הדרך. ממשחקים כאלה אתה בונה את המנטליות שלך".

יאניס ספרופולוס | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי