דדאס חתם עד 2022: "גאה להוביל את הקבוצה, מחכה לאוהדים"

סטפאנוס דדאס | הפועל חולון, רשמי

היווני האריך את חוזהו בחולון בשנה נוספת והחמיא לקהל: "הגעתי כדי לחוות איתו רגעים כמו גמר גביע ווינר, פיינל פור וגביע, אני מקווה שאם לא העונה אז נחגוג יחד בשנה הבאה". לנציאנו: "התחבר מייד ל-DNA שלנו"

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

הפועל חולון הודיעה חגיגית: המאמן היווני סטפאנוס דדאס ימשיך בקבוצה עד 2022. דדאס, שהגיע לחולון במהלך העונה שעברה, האריך את חוזהו בשנה נוספת בליווי סוכנו דובי פיק. "הוא זוכה להערכה רבה בקרב כל אנשי הקבוצה והסובבים אותה", נמסר מהמועדון.

דדאס אמר: "אני מאוד שמח להמשיך להיות חלק מהמועדון המדהים הזה. ללא ספק, הסיבה העיקרית שהביאה לכך שחתמתי בקיץ שעבר הייתה הציפייה לחוות עם האוהדים הנהדרים שלנו רגעים כמו גמר גביע ווינר, פיינל פור וגביע, פלייאוף ליגת האלופות וניצחונות רבים. למרבה הצער לא הייתה לנו הזדמנות עד עכשיו ואני לא יכול לעזוב את הקבוצה הזו לפני שנחגוג כולנו יחד. אם זה לא יקרה העונה אז בטח שבעונה הבאה".

עוד הוסיף: "אני אומר שוב שאני גאה להוביל את הקבוצה הזו במגרש. אני רוצה להודות להנהלה על האמון בי ולכל האוהדים הסגולים שלנו על אהבתם ותמיכתם". העונה, כזכור, נכנעה חולון 86:84 בגמר גביע ווינר למכבי תל אביב.

ספטאנוס דדאס במעמד החתימה | הפועל חולון, רשמי

יו"ר המועדון, איתן לנציאנו, אמר בעניין: "אנחנו שמחים מאוד שהוא ממשיך איתנו לעוד עונה. מגיע לו להמשיך ולהתוות את הדרך המיוחדת אותה התחיל במועדון. מדובר במאמן מהשורה הראשונה והוא התחבר מהרגע הראשון בצורה מושלמת ל-DNA של המועדון". עוד אמר: "הוא בנה קבוצה על פי שיטת המשחק שלו, קבוצה שנראית נהדר וגורמת לנו הנאה מרובה וככה גם לאוהדים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי