קאסטריטיס: "לא מאשים את השחקנים". מור: "אין תירוצים"

יאניס קאסטריטיס | לירון מולדובן

מאמן הפועל תל אביב אחרי ההפסד המאכזב לבני הרצליה: "נשב עם האנשים שעובדים כאן לילות כימים עבור הקבוצה, עם ההנהלה ונקבל החלטות". הפורוורד: "אי אפשר להשתמש בפציעה של ג'יי פי כתירוץ"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי המפלה בדרבי וכשהיא וכשהיא ללא ג'יי פי טוקוטו שסובל משבר בקרסולו, הפועל תל אביב הפסידה אתמול (רביעי) 98:86 לבני הרצליה וירדה למקום ה-11, אך קיימה שני משחקים פחות מיריבתה. יכולת שיא של ים מדר, שקלע 25 נקודות והוסיף שבעה ריבאונדים ושמונה אסיסטים, לא הספיקה לאדומים.

כבר ברבע הראשון בני הרצליה לקחה פיקוד על המשחק, כשהאדומים עוד הצליחו לחזור לפיגור שלוש ברבע השני אבל סיימו את המחצית במינוס 12, לאחר שהאורחת קלעה באחוזים מטורפים וירדה עם 58 נקודות להפסקה. הפועל ת"א עוד ניסתה לחזור במחצית השנייה אך לא הצליחה להתקרב ליריבתה.

המאמן יאניס קאסטריטיס סיכם: "לא הגענו למשחק כמו שרצינו ולא התמודדנו טוב עם הבעיות שלנו. הרצליה חשו בנוח ואנחנו לא היינו אגרסיביים מספיק. אני לא יכול להגיד שהשחקנים לא ניסו במחצית השנייה לחזור למשחק אבל עבור כולנו זה פשוט לא מספיק. יש לנו פציעה שקשה להתמודד איתה, אבל כולנו צריכים לעשות אקסטרה ולמצוא פתרונות כדי להיות איפה שהיינו לפני המשחק מול אילת.

ים מדר מאוכזב | לירון מולדובן

"קשה ב-24 שעות לנסות להכין טקטיקה מחדש לאחר הפציעה של טוקוטו אבל אנחנו כאן כדי לתקן. הגענו לנקודה שכולם בריאים ועובדים ושוב אנחנו במצב שהשחקנים מאבדים חבר ושחקן חשוב, אני לא מאשים אותם כי לא קל להתמודד עם כל מה שהם עברו בחודשים האחרונים. אנחנו אוהבים ותומכים בשחקנים שלנו. נשב עם האנשים שעובדים כאן לילות כימים עבור הקבוצה, עם ההנהלה ונקבל החלטות".

יונתן מור הוסיף: "קודם כל הם קלעו באחוזים מדהימים במחצית הראשונה, 12 שלשות ב-67% וכשניסינו לרדוף אחריהם הצבע היה פרוץ. אין תירוצים למשחק כזה, הם באו וניצחו אותנו בצדק. היו לנו יומיים להתאושש מהדרבי, לא התאוששנו כמו שצריך ואי אפשר להתכחש לזה. אי אפשר להשתמש בפציעה של ג'יי פי כתירוץ".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי