דרוקר: "לא הייתי מפיל את התיק בתחילת העונה על כדיר או חנוכי"

שרון דרוקר | לירון מולדובן

מאמן בני הרצליה התראיין ב-103FM והודה: "לא היינו מספיק טובים ובגלל זה אנחנו סוחבים גיבנת של שבעה הפסדים. מאז השינויים אנחנו נראים יותר טוב. כיף לקבל שחקן כמו היידגר ולנסות לפתח אותו"

(גודל טקסט)

בקיץ 2019, בני הרצליה ירדה עם הבאזר לליגה הלאומית אחרי 27 שנה בליגה הבכירה. אחרי עונה אחת בלבד הצליחה לשוב הקבוצה לליגת העל, אבל היא פתחה את העונה עם שבעה הפסדים רצופים בליגת העל ועלו חששות שתקופתה בין קבוצות הליגה הבכירה תהיה הפעם קצרה במיוחד.

מאז השיגה הקבוצה ארבעה ניצחונות לעומת שני הפסדים בלבד, טיפסה למקום השמיני בליגה ואתמול (רביעי) השיגה ניצחון נהדר בקרב תחתית נגד הפועל תל אביב, 86:98 מרשים ב"היכל שלמה".

מאמן הקבוצה, שרון דרוקר, התראיין לתכנית הספורט ב-103FM וסיפר על השינוי בשבועות האחרונים: "לא הייתי מפיל את התיק נגיד על כדיר או חנוכי, זו הייתה החלטה שלקחנו בקיץ וחלק מהקטע היה שזו קבוצה שעלתה מהליגה השנייה, היה שם חיבור ואנשים עם חוזים ולקחנו החלטות כדי לראות מה הקבוצה שווה בליגה הראשונה. לא הוכחנו את עצמנו, לא היינו מספיק טובים ובגלל זה אנחנו סוחבים גיבנת, אבל במבנה הנוכחי ובשינויים שעשינו אז כדיר עוזר לנו".

האזינו לראיון

שחקני בני הרצליה חוגגים | לירון מולדובן

אם הקבוצה ראויה לבית עליון: "אם היינו פותחים את העונה ככה, היינו נמצאים במקום אחר. הנסיבות הביאו אותנו לפה ואני מנסה להראות לשחקנים את השינויים שהם עשו. הפועל ת"א ניצחה אותנו בליגה הבלקנית פעמיים ואתמול שיחקנו כדורסל טוב וניצחנו, זה תהליך שאנחנו רוצים להמשיך אותו ולא לשכוח שאנחנו סוחבים שבעה הפסדים בפתיחה".

היכולת של מקס היידגר שהושאל ממכבי ת"א: "הוא לא שיחק במכבי תל אביב וביקשנו לקחת אותו בהשאלה. קיבלנו אותו והוא נותן לנו המון, הוא ילד עם תשוקה, הוא שחקן מאוד מהיר, עם הרבה אנרגיה ויש לו גם פוטנציאל לאן ללכת ומבחינתו זה כיף לקבל שחקן כזה ולנסות לפתח אותו. התחלנו עם גיבנת גדולה והקבוצה לא הייתה מספיק טובה בתחילת הליגה, התחלנו ב-7:0 ומאז השינויים אנחנו נראים יותר טוב, משחקים יותר טוב ויודעים שיש עליות וירידות ושיש זמנים שבהם צריכים להיות חזקים".

מקס היידגר, יונתן מור | לירון מולדובן

לאן היידגר יכול להתקדם: "יש לו עוד לאן להתקדם לשחקן, אבל מה הוא יבחר בעתיד זו כבר בחירה שלו. הוא תחת חוזה במכבי תל אביב לשנים הבאות ומבחינתי כמאמן התפקיד שלי זה לפתח שחקנים צעירים, לנסות לכוון אותם כדי שהם יוכלו להיות שחקנים והם אחרי זה יבחרו מה הם רוצים להיות".

על עתידו: "יש לי חוזה עם אופציה לעונה הבאה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי