עצרה את כדור השלג: 91:93 לנהריה נגד מכבי ראשון לציון

נועם דוברת, מאליק ניומן | עודד קרני

אחרי 7 הפסדים ברצף בכל המסגרות, הסגולים רשמו ניצחון ראשון בעידן סגלוביץ' על הקווים. שלשה גדולה של מקנזי לקראת הסיום ומשחק גדול של אלכסנדר (23 נק') אפשרו לצפוניים להכריע את המשחק הצמוד. 24 לטיילור מנגד

(גודל טקסט)

לאחר שמכבי תל אביב גברה על מכבי חיפה, משחקי ליגת העל בכדורסל המשיכו הערב (חמישי) בשני מוקדים שונים. במשחק המוקדם, עירוני נהריה רשמה ניצחון 91:93 דרמטי נגד מכבי ראשון לציון.

בתוך פחות משבוע, שתי הקבוצות נפגשו בפעם השנייה במסגרת הליגה, למשחק שונה לגמרי מזה שהסתיים ביום ראשון האחרון. אחרי שבעה הפסדים רצופים בכל המסגרות, כולל 110:88 כואב נגד הכתומים, נועלת הטבלה נהריה הגיע הערב לבית מכבי למשחק השלמה מהמחזור השני. הסגולים ידעו שהם חייבים להציג יכולת אחרת מזו שהציגו נגד אותה ראשל"צ, וכך גם קרה. 23 נקודות של ג'ו אלכסנדר ו-17 של מייקל יאנג דאגו למשחק צמוד בכל דקותיו, כאשר לוח התוצאות הראה שוויון גם בשתי הדקות האחרונות של המשחק.

אייזאה טיילור היה כוכב המשחק עבור הקבוצה של גיא גודס עם 24 נקודות, כולל שלשה גדולה ב"מאני טיים" אחרי אסיסט לא פחות גדול מדריל מונרו. בצד השני, אלכסנדר קבר עוד שלשה חשובה וקבע שוויון נוסף, אבל אקיל מיצ'ל השיב עם סל חשוב לאחר מסירה של טיילור. כ-14 שניות לסיום, כשהיא בפיגור של שתי נקודות, אלכסנדר חדר לצבע ומצא את מקנזי מור חופשי והגארד צלף שלשה גדולה. אותו טיילור הפך לגיבור הטראגי בסיום המשחק, כאשר החטיא פעמיים מהקו ולמעשה אפשר לאלכסנדר לקלוע עונשין בצד השני ולהבטיח לנהריה ניצחון בכורה בעידן שי סגלוביץ' על הקווים.

אייזאה טיילור. הפך לגיבור הטראגי בסיום | עודד קרני

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי