תביאו לה אותה כל יום: מכבי ת"א מחצה את ב"ש ונותרה מושלמת נגדה

שחקני מכבי ת"א חוגגים
שחקני מכבי ת"א חוגגים | שחקני מכבי ת"א חוגגים

האלופה סגרה שבוע מושלם עם שלושה ניצחונות קלילים ו-74:100 על הקבוצה מבירת הנגב, לה היא לא הפסידה מעולם. חמישה שחקנים צהובים קלעו בספרות כפולות, האנטר, דיברתולומיאו ובלייזר בלטו

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי הניצחונות המרשימים על הפועל ת"א ומכבי חיפה, מכבי ת"א התפוצצה היום (שישי) גם על ב"ש עם 74:100 במסגרת המחזור ה-13 וסגרה שבוע מושלם בליגת ווינר סל עם הפרש מצטבר של 77 נקודות. מחרתיים ישלימו הצהובים שלושה משחקי בית בחמישה ימים נגד מכבי ראשל"צ.

מכבי מעולם לא הפסידה לב"ש, כשהמאזן הוא 0:6 לטובתה ואת חמשת המשחקים האחרונים היא ניצחה ב-17 הפרש ומעלה. במעמד צד אחד. את הקלעים בצהוב הוביל אותלו האנטר עם 16 נקודות, ג'ון דיברתולומיאו ועוז בלייזר תרמו 15, טיילר דורסי הוסיף 12 וסקוטי ווילבקין סיים עם 11.

בדיוק כמו בדרבי ושלשום נגד מכבי חיפה, מכבי ת"א התחילה את המשחק מצוין בשני צידי המגרש ובהובלת סקוטי ווילבקין ואותלו האנטר היא ברחה לפער בלתי מחיק. סנדי כהן חזר לסגל אחרי שהחלים מקורונה, ג'ון דיברתולומיאו ועוז בלייזר מנעו כל ניסיון לקאמבק באר שבעי במחצית השנייה ודורי סהר ועידן אלבר הצעירים שוב קיבלו דקות משמעותיות והציגו יכולת טובה.

יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס | דני מרון
עוז בלייזר, סקוטי ווילבקין, ג'ון דיברותלמאו
עוז בלייזר, סקוטי ווילבקין, ג'ון דיברותלמאו | דני מרון

באר שבע סוגרת שבוע חלש עם שני הפסדים כבדים שמחזירים אותה למאזן שלילי ומרחיקים אותה מהצמרת הגבוהה. החבורה מהנגב שוב התקשתה מאוד בקליעה מבחוץ (החטיאה את 10 זריקותיה הראשונות מדאון טאון), פיגרה בפער דו-ספרתי כמעט כל הערב וסבלה מערב לא אופייני של קיילב אגאדה שלא מצא את הטבעת. אריק גריפין וטראוויס ווריק נלחמו לכל אורך הדרך ומנעו הפסד גבוה יותר.

מהלך המשחק

מכבי ת"א פתחה בחמישייה עם סקוטי ווילבקין, יובל זוסמן, עוז בלייזר, אנג'לו קלויארו ואות'לו האנטר, הפועל באר שבע עם אמיר בל, ספנסר וייס, קיילב אגאדה, עמית זיס ואריק גריפין. גריפין קלע את הסל הראשון במשחק, בלייזר והאנטר שלטו בצבע והובילו ריצת 0:11 נגדית, גריפין אסף סל מריבאונד התקפה אבל ווילבקין וקלויארו טיילו בצבע, פתחו פער דו-ספרתי ושלחו את רמי הדר לפסק זמן ראשון בפיגור 15:4. אגאדה וגריפין ניסו להכניס את קבוצתם לעניינים, אבל ווילבקין והאנטר המשיכו את החגיגה בצד השני והגדילו ל-11:26. זיס וטראוויס ווריק עלו על הלוח, דרגאן בנדר הצטרף לרשימת הקלעים גם הוא בשלשה ובסיום הרבע 15:29 לצהובים.

קיילב אגאדה, טראוויס ווריק, נתן ג'ורקוביץ | דני מרון
סקוטי ווילבקין | דני מרון
טיילר דורסי | דני מרון

טיילר דורסי קבע יתרון שיא של 17 נקודות בשלשה, באר שבע שיפרה את ההגנה בדקות הבאות אבל בצד השני המשיכה להחטיא מבחוץ (0 מ-10 הראשונות) והתקרבה רק ל-32:19 אחרי קליעות עונשין של ג'יימס בנקס ואגאדה. סנדי כהן חזר מהיעדרות וקלע מהקו, ווריק וגריפין קלעו שלשות בכורה לאורחים, אבל דורסי השיב אחרי פסק זמן בצליפה משלו, 27:43. זיס קלע מחצי מרחק, אבל סהר טייל לסל ועבירה, בלייזר דייק מהקו והאנטר קבע תוצאה עגולה, 30:50. נתן ג'ורקוביץ קלע נקודה ראשונה מהקו, לפני שווילבקין חתם את המחצית בשלשה אופיינית, 31:53.

האנטר קלע את הסל הראשון של המחצית השנייה וקבע הפרש שיא של 24 נקודות, אלא שאז האדומים עברו ללחץ על כל המגרש ובהובלת ווריק וגריפין קלעו 10 נקודות ללא מענה, 55:41. דיברתולומיאו בשתי שלשות גדולות דאג להגדיל את הפער מחדש, אגאדה ובל קצת התעוררו אבל בלייזר ודיברתולומיאו לא נתנו להם להתקרב, 49:70. זוסמן שמיעט לשחק במחצית הראשונה בשל בעיית עבירות התחיל לאסוף נקודות, האנרגיות חזרו לצד הצהוב ודיברתולומיאו חתם רבע אישי נהדר ביתרון 53:79.

עידן אלבר עשה את הספתח שלו עם סל ועבירה ואסיסט לבלייזר, ווריק לא הרים ידיים והמשיך להיאבק אבל דאנק של זוסמן הגדיל ל-56:85. וייס קלע שלשה ראשונה, אגאדה תיקן קצת את הרושם מהערב העגום שלו עם מהלכים יפים בשני צידי המגרש והוריד ל-92:70. דיברתולומיאו מיד הגיב בשלשה, אלבר קלע סל יפה, אגאדה עוד קלע על רגל אחת ואלבר קבע את תוצאת הסיום, 74:100 נוח למכבי ת"א ששומרת על הפסגה.

ג'יימס בנקס, סנדי כהן | דני מרון
תום מעיין, ג'ון דיברתולומאו | דני מרון
רמי הדר | דני מרון
יאניס ספרופולוס, שמעון מזרחי
יאניס ספרופולוס, שמעון מזרחי | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי