מוכנה לחצי הגמר: הפועל חולון ניצחה 77:83 באילת

סי ג'יי האריס | דני מרון

חמישה ימים למפגש עם מכבי ת"א בגביע המדינה, קבוצתו של דדאס חזרה לנצח בליגה והנחילה לדרומיים הפסד שלישי בארבעת המשחקים האחרונים. האריס הוביל עם 21 נקודות, מגי הוסיף 19. 20 לניבו בצד השני

(גודל טקסט)

חמישה ימים לפני שהיא פוגשת את מכבי תל אביב בחצי גמר גביע המדינה, הפועל חולון חזרה לנצח הערב (שבת) בליגת העל כאשר גברה על הפועל אילת בחוץ במסגרת המחזור ה-12. קבוצתו של סטפאנוס דדאס התאוששה מהפסד מפתיע לנס ציונה ברביעי האחרון והיא במאזן כמעט זהה לזה של יריבתה הערב, עם שמונה ניצחונות וחמישה הפסדים. אילת עם ניצחון אחד יותר, אך נכנעה בשלושה מארבעת משחקיה האחרונים.

השליטה של חולון במשחק הערב לא הוטלה בספק כמעט בשום שלב, למעט שניות הסיום שהיו מותחות יותר מהצפוי. כבר אחרי רבע אחד היא הובילה 13:23. המארחת נשארה צמודה בהמשך המחצית הראשונה, אך לקראת סיום הרבע השלישי שחקניו של דדאס פתחו פער שיא של 18 נקודות. ריצת 0:12 מאוחרת עזרה לדרומיים להקטין את ההפרש לשלוש נקודות בלבד, אך זה היה מאוחר מדי והאורחת סגרה עניין מקו העונשין.

סי ג'יי האריס הוביל את קלעי הפועל חולון עם 21 נקודות, טיירוס מגי תרם 19 ומסר שישה אסיסטים, כריס ג'ונסון רשם 17 ושבעה כדורים חוזרים. באילת, ג'וש ניבו סיים עם 20 נקודות, קייסי פראת'ר הוסיף 19, יהונתן שולדבראנד קלע 12 ומארקל בראון 11.

מוכנים לחצי הגמר. שחקני חולון חוגגים | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי